Întâmpinăm probleme în procesul de constituire al asociației de proprietari, deoarece în toate documentele transmise instituțiilor numele străzii nu corespunde cu cel din nomenclatorul stradal ( e completat eronat " dealul " denumirea corectă fiind " dealu " ) .Ne am adresat primăriei de sector fără succes , iar judecătoria a respins dosarul . Întrebarea este : de unde trebuie început , cui trebuie să ne adresăm pentru a rezolva problema .De menționat că si în contractele de vânzare cumpărare apare denumirea eronată, iar vânzătorul ne a răspuns că așa a primit la rândul lor documentele
Care ar fi implicațiile negative in rândul proprietarilor cunoscând că in cărțile de identitate denumirea străzii este cea corectă.
V-aș ruga să îmi răspundeți la următoarea întrebare , având următoarele date :
Soțul decedat are un apartament bun propriu pentru care a întocmit înainte de căsătorie un testament pentru fiica lui cu nuda proprietate iar viitoarei soții uzufruct viager .
Soția nu are copii sau părinți în viață, are doar frați și nu au avut copii împreună. Au fost căsătoriți 20 ani .
Întrebare:
În acest caz soția are dreptul la 1/4 din bunul lui propriu ca soție supraviețuitoare, plus drept de creanță pentru bunurile procurate împreună și care ar reprezenta 1/2 din aceste bunuri plus 1/4 din jumătatea defunctului pentru această perioadă ?
roxana2008
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Îmi pare rău că trebuie să vă răspund altfel decât ați apreciat dvs că ați avea vreo vină: 1.Greșelile în înregistrarea facturilor nu au fost de câteva ori , au fost pe o perioadă îndelungată
2.Credeti că nu ați produs nici un prejudiciu firmei, bineînțeles că ați produs prejudiciu întrucât s-au denaturat multe elemente patrimoniale , tva la buget , datorii către firme , poate stocuri .Ca urmare a controlului , firmei i s-au aplicat amenzi și dobanzi care influențează profitul și impozitele la stat .Că ați avut o evaluare bună, a fost atunci când nu se cunoșteau aceste erori de înregistrare. În contabilitate e nevoie de o pregătire adecvată, nu e chiar simplu .
roxana2008
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu se pot deconta bonuri fiscale care nu sânt însoțite de factură, deoarece pe bonul fiscal nu apare clientul care a beneficiat de acel produs , serviciu etc .Pe factură se completează toate datele necesare pentru deducerea TVA și pentru înregistrarea corectă în contabilitate.
Nu e delegație, pentru că nu v a emis nimeni un ordin de deplasare, deci nu a aprobat , iar pentru o eventuală recuperare a cheltuielilor cu autoturismul propriu trebuie de asemeni o aprobare a conducerii firmei .
Pentru funcția de director economic nu e obligatoriu să aveți calitatea de expert contabil, dar constituie un avantaj .Dacă dvs efectuați toate operațiunile economice și financiare nu este o incompatibilitate ?Adică dvs efectuați plăți, dvs aprobați, dvs controlați nu e în regulă.
Întocmiți ordin de plată prin bancă , conform contractului și a celorlalte documente .O plată poate fi refuzată de către plătitor , dar o încasare nu cred .A emis firma beneficiară o factură către firma dvs ? Dacă a emis o factură trebuie plătită, dacă nu a emis , sau chiar dacă a emis , achitați prin ordin de plată.
Sumele încasate reprezintă un profit și echilibrează sumele înregistrate pe cheltuielile firmei, pentru c.val utilităților .În concluzie se înregistrează în contul de profit și pierdere .