Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Certificatele medicale cu cod de indemnizatie 06 (urgenta) se deconteaza intotdeauna de FNUASS. Tot ce este pe urgenta....asistenta medicala, certificate medicale se deconteaza din FNUASS.
OUG 158/2005 cu modificari si completari
ART. 12
Indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se suportă după cum urmează:
A. de către angajator, din prima zi până în a 5-a zi de incapacitate temporară de muncă;
B. din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, începând cu:
a) ziua următoare celor suportate de angajator, conform lit. A, şi până la data încetării
incapacităţii temporare de muncă a asiguratului sau a pensionării acestuia;
b) prima zi de incapacitate temporară de muncă, în cazul persoanelor asigurate prevăzute la
art. 1 alin. (1) lit. C şi alin. (2).
Certificatul in continuare trebuie sa aiba codul de indemnizatie 01 si ambele certificate se deconteaza din FNUASS
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Problema mea se complica pe zi ce trece. Am preluat contabilitatea fara o balanta a mijloacelor fixe, avand in 212 o valoare atribuita de patron unui spatiu in care desfasoara activitate de comert. Eu am definit-o asa, dansul a declarat la primarie ca fiind spatiu societatii, dar nu este asa. Am cautat in dosare un act doveditor, o factura, un contract intre dansul si firma sa si nu am gasit nimic. Toate autorizatiile sunt pe numele patronului, terenul este proprietatea sa, nimic pe firma. In 2010 incepe lucrarile la spatiul actual, magazin P+1, are autorizatii pe societate si lucrarile s-au finalizat in 2012. In planul cadastral C2 declarat la primarie este pe persoana fizica unde candva firma a functionat cu alta activitate, in dreptul C1 unde s-a finalizat constructia actuala scrie "cladirea apartine firmei", dar eu nu am nici un act in acest sens. Cei de la registrul agricol au inregistrat ce a declarat patronul pe proprie raspundere, iar eu nu stiu cum sa o scot la capat. Ca persoana fizica nu avea obligatia evaluarii si atunci ceea ce a declarat nu este corect. Ca sa clarific situatia evaluez noul spatiu la care am autorizatie de constructie pe firma si la care am materiale inregistrate in ct 231 si il trec ca mijloc fix, dar nu stiu ce sa fac cu valoarea declarata eronat la primarie. Se poate dovedi clar ca nu apartine firmei, dar cei de la primarie nu cred ca vor accepta greseala patronului. Va rog cu disperare sa imi dati un sfat, nu m-am confruntat cu astfel de situatii, am impresia ca sunt de domeniul SF-ului.