avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate TENEA

Activitate TENEA

Răspuns la discuția FISE FISCALE PE ANUL 2011
Daca intri pe :
[ link extern ] /
vei vedea

Intrebare: As vrea sa stiu care este procedura de depunere a fiselor fiscale aferente anului fiscal 2011,in cazul in care societatea are si sedii secundare cu puncte fiscale declarate si platitoare de impozit. Se intocmesc fisele fiscale pe fiecare punct fiscal in parte si se depun la administratia financiara unde are sediul societatea mama?

Raspuns: Conform prevederilor art. 59 aplicabile pana la data de 31 decembrie 2011, pentru veniturile aferente anului 2011, informatiile referitoare la calculul impozitului pe veniturile din salarii se cuprind in fisele fiscale. Platitorul de venituri are obligatia sa completeze fisele fiscale, pe intreaga durata de efectuare a platii salariilor. Platitorul este obligat sa pastreze fisele fiscale pe intreaga durata a angajarii si sa transmita organului fiscal competent o copie pana in ultima zi a lunii februarie 2012.

Formatul electronic al formularelor se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Economiei si Finantelor.

In conformitate cu prevederile art. 6 din OANAF 233/2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

Asadar, pentru anul 2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare, indiferent daca sediile sunt sau nu inregistrate inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.
In speta, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun de catre societate la organul fiscal competent pentru administrarea acesteia.

Conform art. 33 alin. (1) din Codul de procedura fiscala pentru administrarea impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat, competenta revine acelui organ fiscal, judetean, local sau al municipiului Bucuresti, stabilit prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului sau al platitorului de venit, in cazul impozitelor si contributiilor realizate prin stopaj la sursa, in conditiile legii.

Pentru persoanele juridice prin domiciliu fiscal se intelege sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat.

Astfel, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun la organul fiscal in a carei raza teritoriala societatea are sediu social declarat.

Daca domiciliul fiscal este diferit de sediul social veti depune fisele fiscale la organul fiscal in a carei raza teritoriala se afla domiciliul fiscal.


Data aparitiei: 14 Februarie 2012
Buna dimineata!
Pentru rezolvare poti proceda astfel:
- cauti pe Google www.anaf.ro, selectezi de acolo programe utile. In imaginea aparuta vei gasi si iconita cu ordine de plata/foi de varsamant. Clik pe aceasta si apare ultima actualizare pentru op/fv si descarca.
- cauti apoi obligatii declarative asociatie de proprietari 2011
Vei gasi acolo despre asociatiile de proprietari documentarea necesara.
Daca vrei sa descari direct declaratia 100, poti intra pe www.cabinetexpert.ro/instructiuni_completare_declaratia_100. O descarci si ai si indrumarea necesara.
O zi buna!
Buna seara,
Ma numesc Tenea Florin si m-am nascut la data de 11.09.1958. Am absolvit Institutul de Marina "Mircea cel Batran" ( 1979 - 1982 ) si mi-am desfasurat activitatea astfel :
- in perioada 20.09.1982- 17.10.1996 ( 14 ani si 27 zile ) la Navrom, incadrarea fiind in grupa I de munca cu 100% activitate zilnica;
- intre 01.11.1999 - 15.06.2005 si respectiv 16.06.2005 - 15.09.2006 ca inginer/ inginer service la doua societati comerciale.
Nu stiu daca mai e in vigoare legea conform careia pentru perioada lucrata la Navrom, la doi ani de munca se mai adauga unu.
As dori sa stiu in ce conditii as putea iesi la pensie anticipata partial/ anticipata.
Va multumesc anticipat !