avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 300 soluții astăzi
Forum Activitate mihaim1980

Activitate mihaim1980

Buna ziua! Sunt elev navetist in clasa a X-a,si de 2 ani de cand merg la liceu nu ni se deconteaza naveta. Cei de la scoala vor abonamente si nu se pot deconta bilete,doar ca firma de transport,singura existenta in zona, nu vor sa faca abonamente, ci dau doar bilete la urcare.

Intrebarea mea este: exista ceva legi cu care sa remediem cumva situatia? Sau pe cine sa sezizam despre aceasta situatie?
Răspuns la discuția Problema site.ro
[ apasati pe raspunde, nu pe citeaza]

Nu avem pretentia sa primin toate produsele. Doar unul la alegerea nostra. Au mai fost situatii similare la alte magazine online si s-au onorat
Răspuns la discuția Problema site.ro

Pai si avem dreptul prin lege sa primim produsele? Practic noi avem chitanta/factura pe email cu totalul de platit. Asadar trebuie sa le onoreze
Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti utilizatori(printre care si eu) am dat comenzi si avem si dovada ca am lansat comanda. Ei incearca sa se eschiveze de la livrarea acestor comenzi, precizand faptul ca server-ul e inchis(dar in ciuda acestui fapt,site-ul este inca online)
Avem capturi de ecran cu comenziile si termenii site-ului. Noi avem email-uri de confirmare a comenziilor.
[editat- fara relevanta]
Dintre produse de pe stoc 14 buc produs, 0,00 Suma de Lei se plăteşte la preluarea comenzii prin metoda aleasă de dumneavoastră.
Taxă curierat: 21,90 Lei
Total 21,90 Lei


Buna ziua,
Stimati cumparatori!

Ne cerem scuze de inconvenienta dar comanda dvs plasata intre data de 20 si 31 decembrie . va putea fi livrata numai intre data de 6 ianuarie si 9 ianuarie..


Va multumim frumos pentru intelegere!
Si va dorim sarbatori fericite!

Cu stima
Echipa Gamerland.ro


Vă mulțumim frumos.

Cu stimă,

Gamerland.ro