avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1735 soluții astăzi
Forum Activitate adriamia

Activitate adriamia

Răspuns la discuția Atac la persoană pe Facebook
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Fb sterge doar dupa extrem de multe insistente si timp pierdut conturile false, daca le va sterge vreodata. De regula are de suferit cel care le raporteaza, riscand sa aiba contul blocat de catre Fb, iar conturile false sunt mentinute bine-mersi. Dovezile sunt irelevante pentru Fb. Sugestia lui ibn, de a sterge contul si crea altul, e solutia.
In vestul Europei nu trebuie solicitare si e gratis. Eu m-am dus mereu la Transilvania, BCR, BRD si acum Intesa ca sa il ridic. Asa mi-au spus sa fac. Singura banca moderna a fost Citibank, dar nu mai au pachet pentru persoane fizice. Plus ca in vest autentificarea se face si cu pasaportul, nu numai cu buletinul ca inainte de 89.

popdan a scris:

La ING trimit cardul fizic acasă, la solicitare din aplicația online. Costa 18 lei. Activarea se face tot din aplicația online.

2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Asa se face in vestul Europei, nu in Romania. In Romania sunt inca in vigoare bine-mersi legile invechite, pentru ca la nivelul asta sunt angajatii bancilor. Am ridicat cardul romanesc numai personal, daca am fost in tara. Bancilor din Romania nu le pasa de invalizi sau de cei plecati din tara. Trebuie sa chemati un notar acasa. In Romania mai e pana departe....

BogdanGri a scris:

Buna ziua

Depinde de banca, dar la majoritatea bancilor puteti solicita livrarea la domiciliu a cardului (prin curier).

Eu nu am mai calcat in sedii de banci de cativa ani buni. Toate cardurile care au expirat si mi-au fost reinnoite le-am primit prin curier. La fel si cardurile noi, le-am primit prin curier.