avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Activitate crocoi

Activitate crocoi

Buna ziua,in data de 18-12-2019 am obtinut certificat de handicap+500 de lei ptr gradul de handicap,de la comisie m-i sa spus ca in termen de 10 zile imi va veni certificatul prin posta acasa,astazi suntem in 17-01-2020 si nu am primit nici un raspuns de la primaria sect 5 bucuresti,Unde trebuie sa merg sa ma interesez,si cum vor calcula remuneratia baneasca,imi vor veni banii din urma ,nu inteleg.......
Concediul medical pe cod 14 se plateste integral stimabile,esti mai in necunostinta de cauza ca mine. La revedere!
Nu va inteleg,eu am cod 14(neoplasm-cancer),la angajare am stabilit cu ei un salariu net de 2200 de lei,sunt concediu medical din luna aprilie 2019 si va rog sa ma credeti ca nu am luat doua luni la rand 2200 lei,la inceput 3 luni am incasat 1850 lei dupa o luna 2100,alta luna 2250,nu inteleg cum fac ei calculele,Deci daca ma puteti lamuri,eu cum ar trebui sa incasez concediu medical,brut(3000 de lei ) sau net(2200 de lei)??? Multumesc.
Buna ziua,curand am obtinut certificatul de handicap,am inteles ca sunt scutit de impozit pe salariu,la concediu medical pe cod 14 se aplica scutirea de impozit? Multumesc anticipat ptr raspunsuri.
3 din 11 utilizatori consideră
acest răspuns util
fa-i tu plangere ptr santaj,cere convorbirile telefonice la compania unde esti abonat si fa-i plangere ca te-a santajat,cerand bani in schimbul nedepunerii unei plangeri,si asa esti tu cel care se scoate cel mai bine din asta,succes.
Buna seara,cine ma poate ajuta sa-mi spuna cum se calculeaza concediul medical,la zi cum se aduna cum se imparte? Multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Nedumerire Concediu Medical
din brut sau din net???
Răspuns la discuția Nedumerire Concediu Medical
din ce se retine,din net sau din brut? nu ar trebui sa incasez salariul pe care-l incasam si inainte de operatie?