avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi
Forum Activitate crissty15

Activitate crissty15

Discuție Demisie
Buna ziua,

Am si eu cateva intrebari in legatura cu demisia: eu in urma cu 25 de zile calendaristice i-am anuntat pe patronii la care lucrez ca urmeaza sa plec de la ei dar nu stiam exact de cand.Azi am primit confirmarea pentru locul de munca unde vreau sa plec si eu trebuie sa-mi depun demisia incepand de maine.Eu daca imi fac demisia cu data de maine ce data ar trebui sa trec la incetarea C.I.M.,avand in vedere ca mi-au spus ca din preavizul de 20 zile mi se scad cele 11 zile de concediu de odihna si imi mai raman 9 zile de preaviz .Eu va intreb cum sa-mi fac demisia pentru ca nu am mai intalnit un asemenea caz.Care ar fi data la care ar inceta C.I.M. daca mi se scad si cele 11 zile de concediu?

Astept un raspuns cat mai concret

Multumesc
Răspuns la discuția Demisie
La cele 20 de zile lucratoare intra la calcul si zilele de weekend care sunt lucratoare?
In perioada preavizului care este timpul de munca in ore care trebuie lucrate in preaviz?
Daca in weekend lucram noi angajatii si pe pontaj apar administratorii pontati in locul nostru ce se poate face?
Sunt obligata prin lege sa lucrez si weekend-urile in perioada preavizului?
Cine le da amenda conform art.260 C.mun.,daca aici in Cluj are punctele de lucru si sediul la BAIA MARE?
De ce angajatorii spun ca toate sesizarile facute merg la Baia Mare cand ei aici au punctele de lucru si nu pot sa le faca nimic cei de la ITM?
Discuție Demisie
Buna ziua,
Am si eu cateva intrebari in legatura cu " Demisie":