Ma intereseaza la ce si daca se aplcia deducerea personala in urmatorul caz:
Un angajat are la functia de baza (8 ore, nedeterminata) un salariu de 2000 de lei. Pe langa acest CIM, mai are 2, 3 sau 4 CIM cu timp partial si pe periaoda determinata cu venituri, care cumulate cu salariul de la norma de baza depasesc suma de 5000 de lei.
Deducerea personala se aplica in acest caz la salariul de la norma de baza (2000 de lei) sau nu se aplica deoarece veniturile salariatului la acelasi angajator depaseste 5000 de lei.
O universitate de stat poate majora salariul personalul didactic auxiliar si personalului TESA din venituri proprii daca aceste majorari depasesc cuantumul maxim stabilit de legislatia din domeniu?
Daca da, pe ce baza?
Ma poate ajuta cineva cu cateva detalii legate de infiintarea unei agentii de recrutare de personal pentru strainatate (in principiu personal medical)?
M-ar interesa pasii, legislatia relevanta, autorizarile etc.