avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 646 soluții astăzi
Forum Activitate AndreeaAnda

Activitate AndreeaAnda

Răspuns la discuția Procuror criminalist
După 6 ani: Sunt studentă la UBB Drept acum și mi-am amintit de întrebările pe care le adresam aici, cu mult timp în urmă. Consider că răspunsurile dumneavoastră m-au ajutat și vă mulțumesc frumos, chiar și acum, după ani! :)
Răspuns la discuția Examen INM
Vă mulţumesc mult! Mi-aţi oferit informaţiile de care aveam nevoie şi mi-aţi răspuns foarte concret la întrebări.
Discuție Examen INM
Bună ziua! Am câteva întrebări care vreau să vi le adresez, întrebări despre examenul INM.
1. "În traducere liberă", să zic aşa, ce înseamnă INM?
2.Câţi ani durează pregătirea pentru acest examen?
3.Examenul INM este acelaşi lucru cu licenţa, adică masterul în drept?
4.Care este nota minimă cu care poţi să îl treci?
5.Doresc câteva modele de examene INM, care s-au dat în anii trecuți, doar ca să mă conving cât de cât de dificultatea acestui examen, vă rog frumos.
Mulţumesc anticipat!
Răspuns la discuția Facultãþi de drept
Mulţumesc mult!
Bună ziua! Doresc să vă cer o listă cu cele mai bune facultăţi de drept (DE STAT) din România şi o părere personală (care facultăţi de drept sunt cele mai bune, din punctul dumneavoastră de vedere).
Mulţumesc anticipat!
Răspuns la discuția Procuror criminalist
Va multumesc frumos tuturor! M-ati ajutat cu totii foarte mult. :)
Bună ziua! Am 13 ani şi îmi doresc să devin procuror criminalist. Aşi vrea să ştiu cât mai multe despre studiile pe care trebuie să le urmez pentru această meserie.Deci, întrebările mele sunt:
1.La liceu, ce trebuie să studiez (studii sociale/matematică-informatică) pentru a urma după o facultate de drept?
2.Câţi ani durează facultatea de drept?
3.Ce variante ai pentru a deveni procuror (exceptând examenul INM)?
4.Cum să avansezi de la procuror, la procuror criminalist?
5.Cât are salariul un procuror criminalist (aproximativ)?