avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Activitate diana_1990

Activitate diana_1990

Buna seara.Sunt asigurata medical in Germania din septembrie 2014,dar m-a anuntat tata ca am primit in Romania card de sanatate romanesc.Eu am deja card european de sanatate de la AOK ,cum fac sa le transmit celor de la Finante si CASS faptul ca sunt deja asigurata?Nu am nevoie de cardul romanesc,pot renunta la el?Imi aduce acesta acesta alte obligatii?va multumesc anticipat pentru raspunsuri:sorry:
Răspuns la discuția Declaratie ANAF
Va multumesc pentru raspuns.:)
Discuție Declaratie ANAF
Ati postat pe site un material in care spuneti ceva despre o declaratie(205 cred),si ati enumerat si categoriile de persoane care sunt obligate sa o dea.Printre acestea se numara si persoanele care au venituri din dobanzi.Daca am cont bancar in tara cum sa declar asta,nu am nici pe cine sa mandatez,si apo nu mai stiu exact suma,o mai fi crescut...Daca vreau sa imi deschid in Germania o firma,trebuie sa declar asta si in Romania cumva?Adica venitul imi vz fi impozitat aici,nu cred ca am de ce sa mai dau explicatii si in Romania.In caz de insolventa,cum fac sa inchid firma cat mai repede,fara costuri mari?Se pot indrepta creditorii(cu toate ca nu voi face asa ceva,intreb in cazul in care am ghinionul asta) spre contul bancar din tara si garsoniera pe care o am?ma scuzati,v-am cam stresat...:sorry: va multumesc
Răspuns la discuția Impozit ANAF
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri.M-am lamurit=D>
Răspuns la discuția Impozit ANAF