avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 248 soluții astăzi
Forum Activitate elenaoboroc

Activitate elenaoboroc

Va rog un raspuns, cine stie??? !!!
Buna seara. Am nevoie de ajutorul dumneavoastra!?
Am o cunostinta din Republica Moldova casatorita cu un chinez in China. M-au rugat sa-i fac ei permis de sedere in apartamentul meu din Ro, sa-si faca ea buletin de identitate Ro , ca mai apoi sa-si faca reintregirea familiei si sa-i obtina si lui cetatania, specific ca pe el nu-l cunosc
Intrebarea mea este: ma afecteaza pe mine cu ceva? Poate sa se lase cu consecinte pt mine sau familia mea? Sau ce se poate intimpla?
Va multumesc anticipat pt raspunsuri!!!
Multumesc pt raspuns.
Va multumesc.
Buna seara. Am o intrebare:
Sunt medic stomatolog, am un cabinet individual de medicina dentara si in urma cu un an am avut un control de la ITM, de oarece figuram cu angajati.
Domnii in cauza mi-au cerut actele dpevifice unui astfel de control, dar printre ele si fisele de la SSM si PSI.
Acum nu am nici un angajat, doar eu, care sunt titularul cabinetului si medicul din cabinet.
INTREBAREA MEA ESTE : OARE MAI ESTE NEVOIE SA MAI PRELUNGESC CONTRACTUL DE COLABORARE CU FIRMA CARE-MI FACEA INSTRUCTAJUL PERIODIC PSI SI SSM?
Răspuns la discuția Cum imi obtin banii ?
Multumesc mult. O seara frumoasa.
Răspuns la discuția Cum imi obtin banii ?
MULTUMESC DIN SUFLET!!! NICI NU STITI CIT MA AJUTATI!!! si profit de bunavointa dra si va mai pun ultimele 2 intrebari : UNDE SE FACE? SI CIT MA COSTA? Nu va suparati ca va intreb cit ma costa pentru ca nu mai vreau sa mai "investesc" in el, pentru ca pe linga banii imprumutati am mai dat inca 600 lei pe contract la notar, consultatie, la executori... Multumesc anticipat pentru raspunsuri si promptitudine:rolleyes: si va doresc succes in continuare si sanatate :mothersday: !!!
Răspuns la discuția Cum imi obtin banii ?