avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters357435

Activitate ContSters357435

Imi puteti spune care este procedura prin care trebuie sa solicit indmnizatia de instalare ( potrivit art.29 alin.1 din OG 6/2007, la incadrarea intr-o autoritate sau institutie publica din alta localitate decat cea de domiciliu, in primul an de activitate dupa absolvirea studiilor functionarii publici beneficiaza de o indemnizatie de instalare egala cu un salariu de baza corespunzator functiei publice de debutant in care urmeaza sa fie incadrati. ) , este un termen anume in care trebuie sa solicit aceasta indemnizatie? de ex. in prima luna de activitate sau pot pe parcursul anului ? Va multumesc. =D>
Lucrez ca functionar public si vreau sa ma mut la privat unde la data de 1 iunie vrea sa ma angajeze, cu cat timp inainte trebuie sa imi depun demisia pentru a ma putea angaja la 1 iunie. Mutumesc
Răspuns la discuția prima de instalare
Ar trebui sa fac o cerere sau ceva , care e procedura obtinerii aceste indemnizatii ?
Sunt functionar public debutant am terminat in 2014 si anul acesta m-am angajat la consiliu judetean si lucrez intr un oras la 100 de km de casa , imi puteti spune daca am dreptul la Indemnizatie de instalare " pt functionarii publici OG 6/2007 "


multumesc
Răspuns la discuția intervenient fortat