avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters359110

Activitate ContSters359110

Va multumesc pentru raspuns .
As indeplinii cerintele pentru ocuparea unui post de secretar dupa indeplinirea vechimei de 2 ani tinand cont de cele mai sus mentionate?
Art. 96 din Legea nr.161/2003 a fost abrogat. deci nu aveti acest drept.
Sunt un absolvent al facultăţii de drept respectiv licenţiat în studii juridice lucrez ca si functionar incadrat pe studii superioare in postul de execuţie "consilier" dar unde am atributii juridice , prevazute si in fisa postului. Intrebarea mea, este recunoscuta ca vechime in specialitatea studiilor juridice, sau trebuia sa fiu incadrat ca si "consilier juridic" ?

Va multumesc ! :)
1792/2002-A.L.O.P
lucrez in cadrul unei institutii in care se lucreaza pe baza de proiecte iar in regulamentul de ordine interioara precizeaza ca in cazul unui prejudiciu angajatii raspund pentru recuperarea acestuia .Au fost cazuri in care prejudiciu a fost creeat din neindeplinirea corecta a atributiilor de catre dirigintele de santier si pentru care responsabilul de contract a suportat prejudiciu. Imi puteti spune ce text de lege stau la baza acestor regulamente de ordine interioara ?

Buna ziua, sunt functionar public la o institutie publica si s-a ivit un post mai aproape de locuinta mea, o primarie organizeaza concursul de ocupare a aceluiasi post,acelasi nivel . Intrebarea e daca pot sa fac direct transfer la cerere pe acel post scos la concurs, sa evit toate hartiile cu privire la concurs plus o demisie de la actualul loc de munca?:O

VA multumesc !!
In cazul in care un functionar public inregsitreaza cu reportofonul mai multi colegi discutand anumite atributii de serviciu fara voia lor , este un fapt ilegal? Ce ilegalitate a comis acesta, si ce articol il incrimineaza ? :sorry: