avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate Cdefghi

Activitate Cdefghi

Multumesc pentru raspuns!
Nu, sunt profesor. Daca nu pot fi prezent, pot imputernici pe cineva care sa actioneze in numele meu in situatiile de mai sus?
Buna ziua! Lucrez in invatamant. As vrea sa stiu daca pot imputernici pe cineva care sa participe la o sedinta de restrangere de activitate, care sa mearga la scoala sau la inspectorat sa depuna un dosar in numele meu? Sau sa participe la o sedinta publica la inspectorat.
Multumesc!
Multumesc!
Buna dimineata! As vrea sa intreb daca pot face ceva in legatura cu o colega care de aproximativ 2 ani imprastie minciuni in legatura cu mine la locul de munca. Am obosit si chiar nu stiu cum sa procedez. Nu are nicio dovada pentru ceea ce afirma. Nu e normal sa faci asa ceva fara nicio consecinta.
Multumesc!
Răspuns la discuția inundatie apartament
Multumesc mult pentru raspuns. Parintii mei au ajuns la capatul rabdarii. Intre timp, a fost iar inundatie.
Buna ziua. In decursul unui an si cateva luni apartamentul parintilor mei a fost inundat de 3 ori de vecina care sta deasupra. S-au facut doar cârpeli, reparatiile nu au tinut si locatara refuza sa plateasca si sa rezolve definitiv problema. Noi am luat plangerile facute la asociatie( copiile xerox) si mergem la firma de asigurari. In acest caz daunele sunt platite si de firma de asiguarari si de persoana respectiva sau DOAR de catre firma de asigurari? Este bine cum am procedat? Ce am mai putea face? Intr-un rand au mai fost afectati si alti vecini din cauza doamnei, nu doar parintii mei. Multumesc!
Daca sunt probleme cu sangele pe care il donezi ( esti suspect de vreo boala) , esti anuntat? Din pacate, eu am ignorat vreo 2 luni sa ma duc sa iau rezulatele. Multumesc
Buna seara,