avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi
Forum Activitate army007

Activitate army007

Buna ziua,

Am si eu niste intrebari daca ma poate ajuta cineva va rog.
Am deschis un magazin la tara mixt, am cam 99% din acte totul este ok dar am gauri destul de mari.
Am contracte de munca, ssm, aviz functionare... toate am reusit sa le fac dar acuma mam lovit de contabilitatea de zi cu zi (am un contabil angajat) dar eu trebuie sa fac ca si administrator niste acte zilnice si nu stiu care sunt toate aceste acte!
Daca ma puteti ajuta cu raspunsul la intrebarile:
1) la indrumarea contabilului nu intreoduc in casa de marcat FOND (bani se scot seara de seara cu dispozitie de plata si dimineata fac alta pentru depunere) este necesara dispozitia de plata?
2) trebuie dispozitie de plata pentru fiecare data cand ma duc sa cumpar marfa? (se poate evita daca platesc cu bani mei si dupa vin si ii scot din casa pe baza facturii?)
3)Unde as putea sa invat tot ce este necesar? din punct de vedere al actelor. Vreau ca magazinul sa fie 100% inregula, nu vreau sa imi poata gasi nime nici un varf de ac ne pus la locul lui!


Multumesc anticipat
In data de 31.08.2017 am facut un contract la cetelem, Nevoi personale de 20.000 lei rata fiind 405 lei/ luna, asa mi-sa spus in momentul cand faceam contractul, dar a mai zis si "face-ti o cerere cum ca vreti sa renuntati la asigurare" am facut cererea si am trimis-o impreuna cu contractul.
Data scadenta este dupa 16 pana la sfarsit de luna, astazi merg sa imi platesc rata si minimul de plata in loc de 405 lei este 475 lei. Dupa 2 telefoane la cetelem aflu ca eu am asigurare facuta la ei si ca eu nu am trimis nici o cerere.
Pot sa aplic in instanta problema asta? Ce demersuri ar trebui facute? (este prima data cand vreau sa dau pe cineva in judecata)