avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 395 soluții astăzi
Forum Activitate mary_stoica

Activitate mary_stoica

Buna ziua
In data de 07.12.2017 mi-a fost retinut permisul pentru ca am circulat cu numere rosii expirate si mi s-a facut dosar penal. Am primit dovada de circulatie pe care o prelungeam mereu cu 30 zile. Asta aveam de facut si joi, 26.04.2018, intrucat expira in 27.04.2018. Dar la parchet am primit ordonanta data de procuror de renuntare la urmarirea penala sa merg cu aceasta la Politia Rutiera sa ridic permisul. Politia Galati nu mi-l da. Pe 15.05 e termen in Judecatorie pentru confirmare. Nu stiu ce-i de facut in perioada aceasta fara permis, fara dovada. Lucrez ca sofer. Daca ma puteti ajuta cu o solutie. Cu multumiri anticipate
Buna ziua
Doamna PS participa la licitatie si este declarata adjudecatar conform procesului verbal de licitatie. Noteaza in cartea funciara procesul verbal.
Executorul emite actul de adjudecare pe numele SC RRS SRL care spune ca a achitat diferenta de pret si demareaza executarea silita in baza acestuia.
Se vorbeste despre cesiunea licitatiei, despre care eu nu reusesc sa gasesc baza legala. Va rog sa ma lamuriti daca e posibil asa ceva.
Va multumesc
Buna ziua
Pentru un spatiu comercial exista contract de inchiriere intre doua persoane fizice, inregistrat la finante. Chiriasul doreste subinchirierea spatiului unei societati comerciale pentru a imparti plata chiriei. Pentru ca societatea sa deschida punct de lucru, contractul de subinchiriere trebuie inregistrat la finante?
Sau exista alta forma juridica, care sa asigure deschiderea punctului de lucru si in acelasi timp, subchiriasul, respectiv societatea sa fie solidara pentru plata chiriei fata de proprietar?
Va multumesc