avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Activitate roolly

Activitate roolly

Va multumesc!
Plata pensiei alimentare dupa 18 ani
Dupa terminarea liceului in 2022 nu am intrat la Facultatea de Medicina si am continuat sa ma pregatesc. In 2023 am reusit iar acum sunt student.
Dupa luna iulie 2022 plata pensiei alimentare a fost sistata.
Intrebarea mea este: am dreptul sa primesc pensie alimentara daca nu a fost continuitate in perioada de studii?
Taxare TVA in relatia cu entitate din SUA
Doresc sa stiu daca se aplica TVA pentru servicii de prelucrare de date de catre un SRL inregistrat in Romania platitor de TVA in relatia cu o companie inregistrata in SUA.
Multumesc
Buna ziua.
In contractul de imprumut cu banca, am obtinut o reducere a dobanzii odata cu canalizarea venitului catre contul deschis la banca ce mi-a acordat creditul.
Venitul meu consta in salariul pe care il incasez conform contractului de munca pe perioada determinata. In periada de "vacanta" nu incasez nici un venit dar totodata nici nu am canalizat venitul catre alta banca.
Intrebarea mea este daca cererea adresata bancii de a reduce dobanda si in perioada de "vacanta" are acoperire din punct de vedere juridic?
Buna ziua,
Tata a decedat si a lasat in urma doua parcele de teren agricol. Una din parcele a fost transferata din alt judet, ea reprezenta 25% din mostenirea parintilor (fiind patru frati).
Am descoperit ca dupa ce a fost transferat terenul si a devenit proprietar unic (desi era casatorit, doar el apare in actul de proprietate) a vandut impreuna cu fratii sai terenul mostenit de la parinti si a ramas si cu parcela transferata.
Dorim sa stim daca parcela transferata mai poate constitui obiectul dezbaterii mostenirii avand in vedere ca terenul este inregistrat la primarie pe numele lui si a platit taxele corespunzator.
Multumesc.
Buna ziua,