avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1370 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate cristina_huszarr

Activitate cristina_huszarr



Și legat de tichetele de masa, acestea trebuie trecute în reges? Și dacă da unde ?

Buna ziua. Am intampinat o problema in noul REGES ONLINE. Am fost desemnata de reprezentantul legal sa operez in Reges salariat cu drept de delegare. Eu la randul meu am incercat sa deleg alti 2 angajait ai firmei: un slariat cu contract individual de munca si alt salariat cu contract de management. In ambele situatii am primit mesaj ca nu s-au putut realiza delegarile deoarece nu au fost gasite persoanele cu CNP - urile . Am verificat de 3 ori contracetele or, cu toate datele, apar ca si contracte active in REGES si nu imi dau seama unde este problema, daca eu gresesc ceva sau sistemul are probleme . Va rog frumos daca v-ati confruntat cu aceeasi problema, sau daca stiti solutia, sa ma ajutati. Multumesc anticipat.
Buna ziua. In articolul publicat de Simona Voiculescu in data de 17.04.2025 pe Avocatnet referitor la concediile medicale care nu trebuie raportate in REGES ONLINE ca suspendare a contractului individual de munca, se face referire la concediile medicale pt accidente de munca si boli profesionale, risc maternal si ingrijire pacient cu afectiuni oncologice. Va rog explicati de ce nu ar trebui raportate aceste concedii medicale (care suspenda CIM) in REGES, deoarece din articol nu reiese care este baza legala a acestei afirmatii. Multumesc. www.avocatnet.ro/articol_693...
Multumesc pt raspuns. Postul desfiintat astfel, cand poate fi reinfiintat?
Buna ziua. In cazul in care contractul de munca inceteaza cu art 65, alin.1 (desfiintarea locului de munca), in perioada de preaviz de 20 zile lucratoare salariatul poate efectua zilele de concediu ramasa fara ca perioada de preaviz sa fie suspendata? Multumesc
Buna ziua.
Revin cu urmatoarea intrebare referitoare la termenul legal de transmitere a modificarilor la CIM in Revisal :
In cadrul unei societati pe actiuni in cursul lunii ( in data de 12.03.2025) are loc o sedinta de consiliu de administratie unde se hotaraste modificarea salariilor tarifare de incadrare , a functiilor ocupate si a locului de munca (pt o parte dintre salariati), incepand cu data de 01.03.2025.
Este legal sa se transmita in Revisal modificarile referitoare la functie la data hotararii consiliului de administratie ( data de 12.03.2025), dar cu producere de efecte din data de 01.03.2025, avand in vedere art 4, alin.2 din HG 905/2017 ?

Multumesc anticipat pt raspuns.

Buna ziua. Va rog sa ma lamuriti intr-o “ speta” :
La o firma cu 20 de angajati , cu 4 puncte de lucru (4 magazine in acelasi oras) un angajat A (functia vanzator) de la magazinul nr.1 (unde este singurul angajat) este in concediu de odihna / concediu medical. Pentru a fi inlocuita persoana respectiva pe perioada cat lipseste, un alt angajat B (functia vanzator) de la magazinul nr.2 (unde sunt 3 angajati) este transferat la magazinul nr.1 . Practic pe aceasta perioada locul de munca al angajatului B se modifica, dar nu se incadreaza nici la delegare nici la detasare, dar este o modificare unilaterala a locului muncii din partea angajatorului. Cf. art. 42 din codul muncii “ Articolul 42. (1) Locul muncii poate fi modificat unilateral de catre angajator prin delegarea sau detasarea salariatului intr-un alt loc de munca decat cel prevazut in contractul individual de munca.” In cadrul firmei aceste transferuri sunt des practicate pt inlocuiri de personal si sunt prevazute ca si clauza separata in contractele individuale ale salariatilor, insa locul de munca (punctul E. din CIM) este fix. In aceste situatii se intocmeau niste note de informare din partea angajatorului pentru salariatii care erau transferati pt inlocuiri de personal, iar acestia semnau pt luare la cunostinta si acord din partea lor, fara sa se intocmeasca acte aditionale la CIM.
Avand in vedere aparitia noului REGES ONLINE (in care se vor transmite toate modificarile la CIM), unde se incadreaza aceste tipuri de CIM, si aici ma refer la locul de munca : fix sau mobil? Cum se procedeaza in acest caz? Se intocmesc acte aditionale la CIM cu modificarea locului muncii si se vor transmite de fiecare data in noul REGES? Adica : prima data cand se transfera de la magazinul1 la magazinul 2, iar cand se intoarce se face alt AA si se transmite din nou?
Multumesc anticipat pt raspuns.
Multumesc pt clarificari.

multumesc.
Buna. Cum se procedeaza in urmatoarea speta: angajez un lucrator comercial intr-un magazin, apoi cand se elibereaza postul de sofer in unitate il trec pe postul de sofer. Ii incetez cim cu lucrator comercial si ii fac un nou cim pt postul de sofer, sau fac un act aditional la cim-ul actual( lucrator comercial) cu schimbarea fisei de post pt sofer? Cum e legal si corect? Multumesc.