avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Activitate Arstic2020

Activitate Arstic2020

Buna seara.
Un contract de comodat pentru sediul unei firme trebuie sa fie neapărat în fata notarului ?
Cunoașteți cazuri de PFA înființat cu adeverință de la facultate ? Studii in curs și experienta profesionala dovedita cu contracte de munca / colaborare .
Mulțumesc!

Manuela Rășină a scris:

Întreabă la ONRC dacă poți să-ți faci PFA cu adeverință de la facultate - găsești aici date de contact pentru fiecare județ:
[ link extern ]



Bună seara!
Sunt student la matematică.
Sub ce formă legală pot face meditatii, ținând cont ca încă nu am diploma de licență?
Bună seara,
Se poate deschide un nou dosar pentru modificarea domiciliului minorului?
Minorul este neglijat de părintele rezident, fiind lăsat în grija bunicilor fata de care nu prezinta atașament. Nu vrea sa se ducă la ei când îl duc de la vizita, face foarte urat. Are 3 ani. Mulțumesc.
Bună seara,