avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 238 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Bună seara, Sunt profesor si de 3 ani colaborez cu un ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Bună seara, Sunt profesor si de 3 ani colaborez cu un centru ...

Bună seara,
Sunt profesor si de 3 ani colaborez cu un centru educațional, unde sustin sedinte de pregătire pentru examenele naționale, în medie 10 ore pe săptămâna. Contractul pe care îl inchei cu centrul este unul de prestări servicii, pe durata de 4 luni, fiind mereu reînnoit. Banii îmi sunt virați lunar în cont. Niciodată aceste venituri nu mi-au apărut la ANAF, in adeverinta de venit. Fiind impozabili nu ar fi trebuit sa apară, exista posibilitatea sa fie legal și sa nu apară?
Cel mai recent răspuns: usr22 , utilizator 22:10, 19 Octombrie 2022
Ei va retin ceva din bani? Adica in contract este trecuta o suma buruta si dvs. incasati mai putin? In cazul in care ei retin impozit- atunci trebuie sa figureze la anaf. In caz ca nu retin ei impozit - atunci trebuia sa-i declarati dumneavoastra la anaf prin declartia unica.
În contract scrie că beneficiarul, adică centrul se obliga să retina la sursa și sa plătească impozitul de 10%.

usr22 a scris:

Ei va retin ceva din bani? Adica in contract este trecuta o suma buruta si dvs. incasati mai putin? In cazul in care ei retin impozit- atunci trebuie sa figureze la anaf. In caz ca nu retin ei impozit - atunci trebuia sa-i declarati dumneavoastra la anaf prin declartia unica.

Ei ar fi trebuit sa depuna anual declaratia 205 la anaf. Solicitati sa va dea aceasta declaratie impreuna cu recipisa de depunere...si vedeti ce zic. Cum ati verificat la anaf, aveti spv?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură