Dsr avand in vedere ca nu se incadreaza nici ca telemunca nici ca munca la domiciliu, este vreo obigativitate de a incheia act aditional si de a inregistra in Revisal? E ceva aleator, nu recurent.
Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu urmatoare situatie. Daca am angajati care ocazional poate de 3-4 ori pe az maxim solicita sa lucreze de acasa cate 1-2 zile, ce obligatii am? Avand in vedere ca situatia nu se incardeaza in categoria telemunca, am obligatia de a incheia un act aditional si a-l inregistra in Rges? Sau e suficient sa exista o cerere aprobata si un raport de activitate cu intervalul orar specificat, pe baza caruia persoana sa fie pontata manual pe zilele respective. Vreau sa evit probleme in caz de ocntrol ITM. Multumesc anticipat.
Avem un contract de mandat care a incetat in aprilie. In cadrul contractului este prevazut un bonus de performanta care se acorda dupa incheierea anului financiar (care la noi e la finalul lunii iunie). Cum sa procedam in acest caz? Cum sa ii platim acel bonus? Pe stat de plata (chiar daca nu exista un contract activ) se poate? Exista alta varianta? Am tot cautat, dar nu gasim informatii pe aceasta speta.
Buna ziua,
am rugamintea sa ma ajutati, deoarece ma confrunt cu urmatoarea situatie:
Un fost angajat solicita o adeverinta cu veniturile incasate de la firma, problema e ca in intervalul solicitat, firma si-a schimbat denumirea.Mai domnul are nevoie de adeverinta cu veniturile incasate intre 01.04.2003-01.10.2006. Incepand cu 01.01.2005, firma si-a schimbat denumirea (asta am aflat, dar nu am documente in acest sens), la dosarul personal nu apare nici o modificare. Care nume de societate sa il trec pe adeverinta?Contractul e pe primul nume iar decizia de desfacere e pe numele nou. Am dreptul sa eliberez adeverinte pe numele de firma vechi?Pe langa asta, din arhiva imi lipsesc state de plata din intervalul respectiv. Am solicitat la ITM duplicate, sper sa le primesc. Nu stiu ce raspuns sa dau domnului. Sa il trimit la ITM sa solicite acolo adeverinta?
Multumesc anticipat!
Buna ziua,
ma confrunt cu urmatoare problema. Am un angajat care e in firma din 2002, cand a fost incadrat cu functia de lacatus mecanic, insa dl. are diploma de sculer matriter. Sunt functii apartinand aceleasi categorii in COR, insa sunt functii totusi distincte. Vreau sa stiu daca e nevoie sa ii schimb functia in CIM sau pot sa il las asa.
Multumersc
Stiu ca nu este, tocmai de aceea v-am cerut ajutorul. Insa pentru functiile din COR care incep cu cifra 2 sunt obligatorii studii superioare asa-i? Operator nu pot, pt ca e cu totul altceva...alte variante nu mai am cumva?
asta am gasit si eu. dar nu e specificat nimic legat de obligatia de eliberare a adeverintei referitoare la concediile medicale din perioada contractului. oricum eu i-am facut adeverinta. daca asta il ajuta si firmei nu ii face rau de ce nu. multumesc pentru informatii
Buna va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema:
- un fost angajat, al carui contract s-a incheiat in urma cu 2 sapt, solicita o adeverinta pentru medic si pentru casa de pensii cu numarul de zile de concediu de boala din ultimele 12 luni. Pot eu sa ii eliberez adeverinta daca nu mai e angajat in firma?Sau mai bine spus sunt obligata sa ii eliberez asemenea adeverinta daca nu mai e angajat?.