Am sunat la service, si mai aveau ceva de transmis (au transmis) si urmatoarea zi le-a transmis cei de la Asigurari acceptul la plata !
Am gasit asta pe site la o firma de asigurari :
Atunci când acceptul de plată pentru un dosar de daună este returnat către unitatea reparatoare, aceasta indică faptul că documentul nu a fost procesat sau finalizat de asigurator și urmează să fie verificat sau reînregistrat. Ce semnifică returnarea acceptului de plată Returnarea poate apărea din mai multe motive administrative: date incomplete pe accept, verificări suplimentare necesare de către asigurator, neconcordanțe între costul estimat al reparațiilor și suma aprobată, sau documentație lipsă. Aceasta nu înseamnă neapărat că reparația nu va fi plătită, ci doar că este nevoie de o corectare sau confirmare adițională. Pași recomandați Contactați unitatea reparatoare pentru a confirma primirea acceptului de plată și pentru a afla motivul returnării. Verificați documentația: asigurați-vă că toate datele dosarului și semnăturile sunt corecte și complete. Contactați asiguratorul pentru clarificări suplimentare sau instrucțiuni despre cum se poate reînregistra acceptul de plată. Urmăriți termenele legale: de obicei, există termenei interne în care asiguratorul trebuie să proceseze documentele returnate. Asigurarea că acceptul ajunge din nou la procesare poate grăbi plata reparațiilor. Recomandări suplimentare Păstrați copii ale tuturor documentelor de comunicare cu unitatea reparatoare și asiguratorul. Verificați dacă există posibilitatea de plată directă la unitatea reparatoare, în funcție de politica asiguratorului, pentru a evita întârzieri suplimentare. În cazul unor întârzieri nejustificate, este recomandat să solicitați un punct oficial sau un termen concret de procesare de la compania de asigurări. Întotdeauna este bine să comunicați proactiv cu unitatea reparatoare și cu asiguratorul pentru a clarifica cauza returnării și a asigura continuarea cât mai rapidă a reparației și plății. www.grawe.ro Daună RCA | GRAWE România Vizualizare totală
Atunci când acceptul de plată pentru un dosar de daună este returnat către unitatea reparatoare, aceasta indică faptul că documentul nu a fost procesat sau finalizat de asigurator și urmează să fie verificat sau reînregistrat.
Ce semnifică returnarea acceptului de plată
Returnarea poate apărea din mai multe motive administrative: date incomplete pe accept, verificări suplimentare necesare de către asigurator, neconcordanțe între costul estimat al reparațiilor și suma aprobată, sau documentație lipsă.
Aceasta nu înseamnă neapărat că reparația nu va fi plătită, ci doar că este nevoie de o corectare sau confirmare adițională.
Pași recomandați
Contactați unitatea reparatoare pentru a confirma primirea acceptului de plată și pentru a afla motivul returnării.
Verificați documentația: asigurați-vă că toate datele dosarului și semnăturile sunt corecte și complete.
Contactați asiguratorul pentru clarificări suplimentare sau instrucțiuni despre cum se poate reînregistra acceptul de plată.
Urmăriți termenele legale: de obicei, există termenei interne în care asiguratorul trebuie să proceseze documentele returnate. Asigurarea că acceptul ajunge din nou la procesare poate grăbi plata reparațiilor.
Recomandări suplimentare
Păstrați copii ale tuturor documentelor de comunicare cu unitatea reparatoare și asiguratorul.
Verificați dacă există posibilitatea de plată directă la unitatea reparatoare, în funcție de politica asiguratorului, pentru a evita întârzieri suplimentare.
În cazul unor întârzieri nejustificate, este recomandat să solicitați un punct oficial sau un termen concret de procesare de la compania de asigurări.
Întotdeauna este bine să comunicați proactiv cu unitatea reparatoare și cu asiguratorul pentru a clarifica cauza returnării și a asigura continuarea cât mai rapidă a reparației și plății. (am gasit asta pe site la o firma de asigurari )
buna ziua, am un dosar de dauna auto rca si am primit acest mesaj pe mail de la firma de asigurare a celui vinovat : Acceptul de plata solicitat pentru dosarul de dauna nr. 10171679 a fost returnat catre unitatea reparatoare. Argumentele care au condus la aceasta decizie sunt: Discutii tehnice service. Pentru informatii suplimentare poti suna la 021.9669, O fi vreo problema ? (mentionez faptul ca am masina in service din 10 iunie am depus documentele necesare 'amiabila' cu decontarea la service , piesele vin foarte greu s fost intocmit procesul verbal de constatare si unul de reconstatare, dupa care pe 27 august a fost refacut procesul verbal de reconstatare si au mai adaugat o piesa care inca nu a sosit .
situatia este in felul urmator: hotararea judecatoreasca a fost facuta direct pe numele mostenitorilor, din cei 6 proprietari doi sunt copiii proprietarilor si restul de 4, mostenitorii la randul lor (sotie supravietuitoare si copil) ai celorlalti doi copii decedati ai proprietarilor defuncti. Cei doi copii in viata nu sunt de acord ca la vanzarea imobilului suma de bani obtinuta (dar nu specifica ce suma de bani) sa fie impartita in mod egal la 4 (cei doi copii in viata si cei doi copii decedati pentru care sunt trecuti pe acte mostenitorii). Si imi tot trimit mesaje ca ma da in judecata nespecificand motivul pentru care vrea sa ma dea in judecata.
In cazul in care s-au obtinut acte de proprietate in instanta prin uzucapiune si sunt 6 proprietari pe acele acte, poate fi dat in judecata unul din proprietari ca sa fie eliminat din acele acte ?
Se da speta urmatoare: o familie are 4 copii,din care doi decedeaza. Cei 4 copii au fiecare cate un copil,(nepoti), parintii (bunicii) decedeaza fara a avea acte de proprietate pe un teren si pe o casa. Se ajunge in instanta pentru Uzucapiune si ca reclamanti se trec doar cei doi copii ramasi in viata, cu toate ca pe anexele 24 eliberate sunt trecuti 4 posibili mostenitori, instanta a sesizat acest fapt si urmeaza sa fie chemati si ceilalti doi (nepoti mostenitori, ai celor doi copii decedati). amanand procesul, Intrebarea mea este urmatoarea: ce inseamna "Amână cauza pentru a face precizări scris cu privire la cadrul procesual în raport cu ceilalţi moştenitori"
Aspectul cu scurgerea nu l-am explicat cum trebuie: de desfundata este desfundata scurgerea, dar mizeria care a ramas in urma si apa din apartamentul respectiv sunt chiar o problema la aspectul acesta m-am referit cand am spus ca proprieatrul refuza sa deschida, pentru efectuarea curateniei.
Buna ziua, locuiesc la etajul 1 intr-un bloc cu demisol, etaj 1 si etaj 2, care nu este organizat in asociatie de proprietari si s-a infundat scurgerea blocului, iar propriatarul de la demisol pe unde se poate face desfundarea acesteia refuza sa vina sa deschida usa apartamentului pentru a putea desfunda teava. Apa deja se scurge din apartamentul acestuia pe casa scarii creand un disconfort total. Mentionez faptul ca nu are lasata nici o cheie de la apartament la vreun vecin. Dati-mi si mie va rog niste idei cum am putea sa il convingem pe acel proprietar sa deschida usa apartamentului pentru a putea rezolva problema.
daca nu ati semnat nici un proces verbal si nu vi s-a comunicat prin procedeele legale (prin posta cu confirmare de primire sau prin afisare la adresa de domiciliu) termenul de contestatie este de 15 zile de la data "comunicarii"
Ideea era alta : faptul ca avocatul o "duce cu zaharelul". Cu toate ca din alte situatii asemanatoare intalnite pe forum nu prea exista posibilitati de a-l putea face pe respectivul avocat sa isi dea silinta mai mult pentru rezolvarea mai rapida a cazului. Ca si daca ii da mai multi bani avocatului, ori ii pierde (nu isi da interesul), ori ii castiga ( isi da interesul) procesul. Pentru ca documente sunt :titlul de proprietate pentru teren, modificat cu scris de mana(trecuta casa), istoric de rol si faptul ca au existat doi mostenitori nu unul (copii batrinilor).