avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 175 soluții astăzi
Forum Activitate s0pty

Activitate s0pty

"Amenintari" la locul de munca

Buna ziua!
Lucrez ca si asistent medical intr-un spital de stat.
Exista in codul muncii vreun articol pe care il pot invoca intr-un referat pt. comisia de disciplina daca suntem "amenintati" de domnii doctori, unde se incalca valorile si demnitatea prin exemple ca " Esti supusul meu la lucru, ce iti spun eu asta faci" cuvinte jignitoare, amenintari cu referate in comisia de disciplina, obligatia de a le face "munca" lor, care nu apare in fisa postului a unui asistent medical?

Va multumesc!
Vehicul aflat in parcarea casei a luat foc dintr'o cauza necunoscuta inca. Focul s-a propagat spre casa si terasa in urma caruia a fost incendiata casa si distrusa.
Masina era noua, avand si RCA si CASCO.
Rca/Casco are obligatia sa despagubeasca si pagubele daunate casei sau trebuie facuta o actiune in instanta companiei auto?(FORD)
Cum pot redacta o cerere pentru reevaluarea unui spor de sectie ( respectiv . spor sectie psihiatrie spital judetean, care a fost 75%, acum taiat la 50%.) Dorim in numele asistentilor medicali ai sectiei respective sa facem o cerere pentru readucerea sporului anterior datorita motivelor de pericol specific sectiei.etc
Ma poate ajuta cineva in redactarea unei astfel de cereri?
Răspuns la discuția Demisie fara preaviz
ma poate afecta acest contract incheiat disciplinar pe viitor? este adevarat ca nu mai poti fi angajat la stat daca ai un contract incheiat disciplinar? Totusi nu as putea gasi nici un motiv pentru incheierea contractului la zi ? ( purtarea lor inadecvata, sarcini care le facem in locul medicilor, limbajul si jignirile pe care ti le adreseaza zi de zi ? ) acestea nu sunt motive pt.nerespectarea contractului de munca? nu le pot include aici? Va multumesc
Răspuns la discuția Demisie fara preaviz