avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Activitate smart_demon

Activitate smart_demon

am si eu o intrebare.... sunt student in romania..cetatean rep moldova...nu am reusit sa prelungesc permisul de sedere depasind termenul cu 4 luni...as vrea sa ies acum din romania..as putea evita interdictia....si acesta interdictie figureaza doar in pasaport? eu plec in md pentru ami schimba pasaportul
Răspuns la discuția Autotest de inteligenta
irina_4u din pacate din 3 bile nu poti identifica bila x(nestiind daca e mai grea sau mai usoara.... daca se afla in grupa 4)....... deci asa.... 1 cantarire : 4 bile cu 4 bile ... daca sunt egale e mai usor raman 4 bile printre care e si bila x... apoi se ia 3 bile si le compari cu 3 etalon din alea 8....... daca si acu sunt egale bile x e ultima si ne ramane sa o comparam cu una etalon.... daca alea 3 sunt mai grele sau mai usoare atunci se ia 2 din ele si se cantaresc intre ele... stiind deja ca bila x e mai grea sau mai usoara...... identificam care din alea 2 e cea cautata... daca sunt egale bila x e a 3 si deacu stim cum este(mai grea sau mai usoara).....................asa e... insa daca din prima cantarire balanta nu e in echilibru atunci bila cautata se afla printre alea 8... si aici e mai complicat insa si asta am rezolvato
Răspuns la discuția concurs aprilie 2009
unde pot afla rezultatele concursului din 20 aprilie?
Răspuns la discuția concurs aprilie 2009
voi incerca... cu 3 indicii :( din 20
Răspuns la discuția concurs aprilie 2009
pai da... da as putea afla si indicii din zilele trecute.... ca eu m-am inregistrat acu 2 zile pe site si nu am putut sa vad indiciile de pana acu..... daca le stie cineva....... eu nu stiu decat indiciul de azi 16 aprilie...
unde pot gasi si eu toate indiciile concursului din aprilie 2009?
Răspuns la discuția Autotest de inteligenta
gata... am gasit solutia... pt intrebari scrieti in privat
Răspuns la discuția Autotest de inteligenta