avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: SAF-T și facturarea electronică, obligatorii din 2022. Implementare și impact. Lectori: EY România. Joi, 27 Ianuarie, ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate Breze

Activitate Breze

Va rog sa ma ajutati intr-o problema: un prieten a infiintat de o luna o firma ( spalatorie auto). Initial a optat pentru neplatitor de tva si impozit pe venit 2.5 %. Acum s-a razgandit si a optat pentru platitor de tva , dar impozitul pe venit va ramane in continuare ? daca da, cat timp? ce formalitati mai presupune aceasta schimbare? trebuie modificat si certificatul de inmatriculare la reg. comertului?
Va multumesc .
va multumesc mult pt sfaturi, pana la urma asa vom proceda. nu cred ca vom face nimic cu cim dir. tehnic
da, exista un ROF in care se precizeaza ca directorul tehnic este de regula loctiitorul directorului. dar problema este ca pe aceasta perioada ce facem cu contractul de munca al dir. tehnic?plus asiguarea de raspundere profesionala pe care o are directorul , iar tehnicul nu.
eu nu am spus ca cei 3 directori fac parte din Cons.de Adm., ei sunt salariati ai societatii.ideea este ca de fiecare data cand pleaca directorul din firma ar trebui cate o decizie referitor la ce acte are dreptul sa semneze directorul tehnic?! probabil ca asa este. administratorii sunt toti din Bucuresti.., si prin urmare doar dir. tehnic e cel care il inlocuieste. dar concret nu prea stiu ce acte intra in notiunea de gestiune curenta...a societatii pt care directorul l-ar putea imputernici pe directorul tehnic in lipsa lui( actele pt banca, aprovizionare ?!)...
este o societate cu capital de stat, actionar unic, consiliu de administratie format din 5 membri, un director cu contract de mandat, si 3 directori executivi cu contract de munca. administratorii sunt la bucuresti, societatea e in provincie. pana la aparitia contractului de mandat al directorului, directorul tehnic era loctiitorul lui. dar acum ar trebui (la fel ca si direcorul)sa aiba contract de mandat pe perioada cat l-ar inlocui? pentru actele de gestiune curenta nu e suficienta o decizie?