avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1278 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... am de platit daune morale
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

am de platit daune morale

In urma unui conflict cu un politist, acesta m-a dat in judecata si am primit un an si 6 luni cu suspendare si trebuie sa-i platesc daune morale in valoare de 4000 lei.
Am 23 de ani si nu lucrez nicaieri, sunt student si intretinut de parinti.
Cum mi se poate impune sa platesc acesti bani daca nu am niciun venit propriu?
De asemenea, mai am de platit si vreo 20 de mil amenzi luate pe tulburarea linistii publice. Acestea se prescriu cumva?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Florin. 1 , utilizator 17:07, 13 Septembrie 2019
neplata amenzii nu e fapta penala dar daca nu ma insel ti se impune prin sentinta si intrucat sentinta este cu suspendare se poate transforma in executare daca nu-ti platesti toate cele asa ca mai bine faci intelegere cu nenea ala la notar si-i platesti o anumita suma de bani lunar astfel incat sa te incadrezi in 3 ani maxim si la amenda la fel soliciti plata esalonat. succes
Da, in cel mai nefericit caz daca nu platesti cu rea-credinta se poate revoca suspendarea
Tota stima si consideratia ptr raspunsurile dvs dar haideti domnilor sa fim seriosi cati in Romania dupa ce primesc cu suspendare sau amenzi penale si nu au nici un venit de nicaieri sau proprietati personale mai platesc aceste daune .Asta nu o spun ca o incurajare ptr cei care savirsesc asemenea infractiuni o spun pe propria experinta cu un dosar in care am fost parte vatamata iar inculpatul a fost pedepsit cu o amenda penala si daune morale si materiale care nici in ziua de azi nu a platit nici un leut din ce a hotarit instanta in urma cu un an.Asta e tara noastra sintem de tot risul.Si ca sa revin la baiatul care a deschis acest topoic ii doresc succes in continuare si pe viitor sa invete din greseli.Ai grija .PAAA.