avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1272 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... am de platit daune morale
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

am de platit daune morale

In urma unui conflict cu un politist, acesta m-a dat in judecata si am primit un an si 6 luni cu suspendare si trebuie sa-i platesc daune morale in valoare de 4000 lei.
Am 23 de ani si nu lucrez nicaieri, sunt student si intretinut de parinti.
Cum mi se poate impune sa platesc acesti bani daca nu am niciun venit propriu?
De asemenea, mai am de platit si vreo 20 de mil amenzi luate pe tulburarea linistii publice. Acestea se prescriu cumva?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Florin. 1 , utilizator 17:07, 13 Septembrie 2019
Normal ar trebui sa plateasca nu sa isi gaseasca scuze pentru fapte pe care a recunoscut cu nonsalanta ca le-a comis.
Da pate,aici nu este vina lui,ci a statului
El este precum cel care si-a omorat ambii parintii si apoi, in instanta a cerut clementa pentru ca a ramas orfan
Ultima modificare: Vineri, 3 Decembrie 2010
Radu Gabrian, Mediator
Buna seara! Puteti sa fiti executat silit pana la prescriptie. Poate doriti sa cumparati niste bunuri pe numele dvs. Cel mai bine este sa va achitati datoriile.
Bună ziua, în urma unui mic accident, vătămare din culpă, victima nu vrea sa depună plangere asupra mea, vrea doar sa - i plătesc tratamentul. Ce trebuie sa fac în acest caz?
Ultima modificare: Vineri, 13 Septembrie 2019
Florin. 1, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Va implor am nevoie de ajutor... este in legatura cu fratele meu (inlocuirea pedepsei amenzii) official page official page Deci,cum va spuneam este in legatura cu fratele meu care in clasa a IX a l-a batut pe un alt baiat.S`au judecat ei sh fratele meu a ramas sa plateasca amenda ... (vezi toată discuția)