avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incadrare asistent medical diplomat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incadrare asistent medical diplomat

Sunt asistent medical din 1993 absolvent al Liceului Sanitar si incadrat in munca din 1994. In 1996 am absolvit Scoala Postliceala Sanitara si in 2000 am obtinut titlul de as med principal.
In 2009 am terminat Facultatea de Medicina - specializarea Asistenta Medicala cu durata de 4 ani.
La unitatea in care lucrez se pune problema ca la incadrarea de asistent medical cu SS se pierde gradul principal, ceea ce duce la un salariu de incadrare net inferior celui avut in prezent.
Raspunsul unei scrisori cu detaliile acestea trimisa la Ministerul Sanatatii a fost pozitiv, dar Directia de Sanatate Judeteana are alt raspuns primit de la MS care este negativ.
Cum este normal si legal si cum se pot bate in cap doua raspunsuri la aceeasi intrebare?
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 10:57, 22 Aprilie 2010
studiile superioare sunt o treapta superioara, prin urmare, logic, ar trebui sa beneficiati de o treapta de salarizare superioara oricarei incadrari pe studii mediiadresati-va directiei juridice din MS.
av.antoanelageaman a scris:

studiile superioare sunt o treapta superioara, prin urmare, logic, ar trebui sa beneficiati de o treapta de salarizare superioara oricarei incadrari pe studii mediiadresati-va directiei juridice din MS.




Nu ati inteles intrebarea,d-na oricum va fii incadrata ca si asistent med. cu diploma de licenta, ceea ce implica si o majorare salariala,intrebarea era daca se mentine si gradul principal obtinut pe cand era doar am PL(postliceal)
Ultima modificare: Joi, 22 Aprilie 2010
ContSters136493, utilizator
Incercati si la OAMMR,filiala judeteana,ei au compartiment juridic si la nevoie se adreseaza oficial pt. lamuriri Min.Sanatatii.