avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 274 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii şi fundaţii, într-un ... pot face voluntariat in criminalistica?
Discuție deschisă în Asociaţii şi fundaţii, într-un cuvânt: ONG-uri

pot face voluntariat in criminalistica?

Buna tuturor! As vrea sa stiu daca este posibil voluntariatul in Politie la sectia Criminalistica!? Si daca, in cazul in care as dori sa fac practica de specialitate (ceruta in planul de invatamant) tot in cadrul Politiei, aceeasi sectie, as putea depune o cerere? Mentionez ca sunt studenta la Drept, iar dupa terminarea facultatii ma voi inscrie la master in Criminalistica! Astept un raspuns, va rog! Va multumesc, o seara placuta!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:18, 8 Mai 2010
Cererea poti sa o faci si sa o depui, rezultatul il vei primi fie ca e pozitiv sau nu.
Voluntariat in criminalistica putin probabil, datorita faptului ca sunt kestiuni care nu sunt publice.
Probele prelevate si rezultatele tuturor investigatiilor sunt la dispozitia organelor de cercetare penala, deci...
In privinta voluntariatului la sectie, nu cred ca este posibil, din motive ce tin de confidentialitatea dosarelor de urmarire penala.
In ceea ce priveste practica la sectie, ca student la drept... poate, in conditiile in care exista conventii incheiate intre universitate si comisariate. Sau cu vreo pila :"> .
Ultima modificare: Joi, 6 Mai 2010
ContSters120042, utilizator
Cu regret ,raspunsul este negativ si se datoreaza caracterului informatiilor si caracterului nepublic al lucrarilor ,analizelor si cercetarilor,care se desfasoara in cadrul acestor departamente specializate
numai cei inscrisi la academia de politie , fac aceasta practica
La sectia pentru care isi manifesta interesul autoarea topicului ,pot accede numai persoanele cu studii si vechime legal stabilite

Alte discuții în legătură