avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1005 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... detasare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

detasare

buna ziua.sunt asistenta medicala intr-un dispensar ce apartine de un spital tbc,dar suntem platiti de la bugetul de stat,respectiv directia de sanatate publica....managerul crede ca in dispensar suntem "o gashca" si vrea sa detaseze pe una din noi in spital...as vrea sa stiu cum e cu detasarile in sistemul medical....ca o paranteza,ne intelegem foarte bine si noi intre noi si cu medicul coordonator si nu se suporta acest lucru,nu am inteles dece?!
Cel mai recent răspuns: alexandradian_a@yahoo.com , utilizator 08:57, 14 Mai 2010
va rog, lamuriti-ma si pe mine...
Angajatorul va spune ca art. 42 (1) codul muncii, ii permite delegarea salariatului fara acordul acestuia (unilateral);
salariatul va prezenta art 41 (1) codul muncii, (acordul partilor)...

nu prea stiu cum sa interpretez cele 2 art, care dupa parerea mea se contrazic...ma puteti ajuta sa inteleg?

multumesc
Una este delegarea si alta este modificarea c.i.m. prin act aditional ...
Delegarea este exercitarea temporară, din dispoziţia angajatorului, de către salariat, a unor lucrări sau sarcini corespunzătoare atribuţiilor de serviciu în afara locului său de muncă.
Delegarea este legală numai dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii: existenţa unui interes al serviciului ca temei al delegării, respectarea felului muncii salariatului, durata limitată potrivit legii.

Modificarea unei clauze a c.i.m. prin act aditional poate fi facuta numai cu acordul ambelor parti.
va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbare incadrare meserie goplanet goplanet E posibil sa mi se schimbe meseria si locul de munca fara sa se modifice organigrama institutiei ? Sau se poate schimba locul de munca avand aceeasi incadrare ... (vezi toată discuția)