avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 294 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Cărţi. Interesante, de ... Recomandare carte sau tratat
Discuție deschisă în Cărţi. Interesante, de recomandat, topuri...

Recomandare carte sau tratat

Buna ziua,

Sunt student in anul 1 la Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti. Fiind pasionat de drept civil, as dori sa imi cumpar un tratat care sa cuprinda teoria generala si persoanele, adica exact ce se studiaza in acest prim an. Din pacate, in afara de manualul universitar, nu am gasit nimic. Exista un tratat la editura Beck: "Bazele dreptului civil - Teoria generala", scris de mai multi autori, printre care si Nicolae Popa. As dori sa va intreb daca merita cumparat, sau daca exista ceva mai bun pe piata. Din cate am inteles, ar mai fi un tratat de Constantin Hamangiu, care este insa mai greu de citit de catre un student. Am decis sa pun aceste intrebari pentru a nu cumpara in necunostinta de cauza. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: luiza2008 , utilizator 22:52, 16 Mai 2010
Drept civil roman, Introducere in dreptul civil. Subiectele dreptului civil, Gheorghe Beleiu, editia XI, revazuta si adaugita de Marian Nicolae si Petrica Trusca, ed. Universul Juridic, 2009.
Eu ti-as sugera, pentru ca esti la inceput de drum, sa te limitezi la cursurile care sunt mentionate in programa.
Pentru dr civil de anul I, iti sugerez sa studiezi cursul de drept civil al regretatului nostru profesor Gheorghe Beleiu, fiind cursul dupa care au invatat mii de studenti.
Ulterior, vei putea studia si tratate de drept, inclusiv Hamagiu.
Mult succes!
Multumesc pentru raspunsuri. Am deja cartile domnilor profesori Beleiu si Boroi, care fac parte din bibliografia obligatorie pentru anul 1. Mai degraba cred ca voi achizitiona un dictionar de civil, ma gandesc ca poate fi folositor si in anii care vor urma.