avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 760 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Carti pentru citit in ce priveste cunoasterea ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Carti pentru citit in ce priveste cunoasterea dreptului pentru primul an de facultate

Buna ziua,as dori sa urmez facultatea de drept la Universitatea de Vest din Timisoara,iar pentru a ma familiariza cu ceea ce presupune aceasta facultate si studiul in cadrul acesteia,as dori sa imi recomandati niste carti .
Carti care sa imi contureze o imagine si sa ma introduca in aceasta sfera a dreptului incat sa inteleg mai bine ce ma asteapta.Vreau sa ma familiarizez cu anumiti termeni,sa vad in ce consta dreptul si care carti ar fi mai bune in acest sens?
Mentionez ca sunt eleva in clasa a 12-a si anul acesta ma voi inscrie la facultate.
Astept raspunsuri,va multumesc!
Cel mai recent răspuns: EmaAndreea , utilizator 17:57, 21 Martie 2014
Cititi Teoria generala a dreptului .

Cursuri recomandate
Teoria generala a dreptului. Editia a IV-a, Autor: Nicolae Popa, Editura C.H. Beck, Noiembrie 2012
[ link extern ]

Tratat de teoria generala a dreptului - Editia a II-a, revazuta si adaugita, Autor: Ion Craiovan, Editura Universul Juridic, Septembrie 2009
[ link extern ]

Lavinia Tec, Elemente de drept, Ed. Mirton, Timişoara; 2012;
R.|. Motica, Ghe. Mihai, Teoria generală a dreptului, Ed. All Beck, Bucureşti, 2001;
Ghe. Boboş, C. Buzdugan, V. Rebreanu, Teoria generală a statului şi dreptului, Ed. Argonaut, Cluj-Napoca, 2008.
[ link extern ]

Fenomenul juridic este alcătuit din totalitatea ideilor, conceptelor, opiniilor cu privire la drept, cu privire la necesitatea impunerii anumitor comportamente membrilor unei comunități prin norme juridice.