avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 796 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... fisa de evaluare
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

fisa de evaluare

Buna ziua!
As dori si eu daca se poate sa-mi spuneti pana la ce data se elibereaza fisele de evaluare, deoarece eu lucrez ca functionar public si nu am primit inca fisa de evaluare pe anul 2009.

Va multumesc.

Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 14:02, 28 Mai 2010
H.G. nr.611/2008
" ART. 108
(1) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea.
(2) Perioada de evaluare este cuprinsă între 1 şi 31 ianuarie din anul următor perioadei evaluate.
(3) În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri:
a) atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de serviciu al funcţionarului public evaluat încetează, se suspendă sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz funcţionarul public va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu. La obţinerea calificativului anual va fi avut în vedere, în funcţie de specificul atribuţiilor prevăzute în fişa postului, şi calificativul obţinut înainte de suspendarea sau modificarea raporturilor de serviciu;