Am o dilema.Pana acum actele /cererile/adresele,de la Serviciile de Evidenta a Persoanelor erau semnate de seful serviciului.In urma reorganizarii conform OUG 63/2010,ramanand doar 4 persoane,serviciul s-a desfiintat,devenind un compartiment,deci automat si postul de sef a fost eliminat.Legal am inteles ca acesta atributie ii revine de drept secretarului de care apartinem in organigrama.D.l secretar va putea sa delege ,sa imputerniceasca, printr-o dispozitie ca semnarea acestor acte sa se faca de unul din lucratori?Ar fi legal?Tinand cont de faptul ca acest functionar nu mai incaseaza spor de conducere el poate refuza acest lucru?
Daca postul de sef,in urma a OUG 63/2010 a fost restructurat si secretarul nu mai indeplineste legal functia de coordonare,atunci cine semneaza actele,totusi ?
Decedat viu ?
sagitt
Matusa mea a decedat in 2007 (asa declara vecinii), am cautat la biroul de stare civila S4 in dosarele din 2004 pana in2008 si nu am gasit Certificatul de ... (vezi toată discuția)