In ianuarie 2010 am avut probleme cu contoarul electric si cei de la Electrica mi l-au demontat, astfel ca aparatul nu mai inregistra nimic.
Am stat asa pina pe la mijlocul lui martie, cu toate ca am depus 4 sesizari pt a mi se monta acel contoar.
Deci timp de 2.5 luni contoarul meu nu a ingregistrat consumul.
De curind mi-a venit o factura de la ei, de regularizare cica, care nu are detaliat nimic: perioada, nr de zile, faptul ca e de regularizare, tarife ... etc. Nimic, nimic, doar o suma de plata de 500 lei.
Am depus o contestie on line la ei de pe 16.06, pt ca mi se pare suma extrem de mare si doresc o explicatie si detaliere. Plus ca pret de 3 sapt aici nu a locuit nimeni. Nici pina acum nu am primit raspuns, dar am primit preaviz pt neplata.X-(
Am depus o plingere si la OPC.
Ce fac eu in situatia asta?
Sint obligata sa platesc factura chiar daca e incorecta? Si apoi fac ei iar regularizari? Cu ce drept imi iau banii pt niste estimari?
Din cate stiu eu abia la a treia factura neplatita se "taie lumina", dar intrebati la furnizor. Eu v-am raspuns ca, la modul practic tre sa platiti pt ca nu aveti alt furnizor.
Mi-a venit deja preaviz.
Si stiu ca nu avem ce altceva sa facem, intrucit sintem la mina lor.
Nu exista insa nimeni care sa-i puna la punct? Tb sa le aceptam tot?
Au chiar asa dreptul sa faca ce vor, in conditiile in care eu am facut tot ce tinea de mine pt a mi se monta contuarul?
Chiar nu exista nici o autoritate care sa-i controleze?
Nu e nici o lege care stipuleaza ca o factura atita timp cit e contestata poate fi neplatita pina cind nu se lamureste situatia ei?
Imi pare rau sa va dezamagesc, dar in calitate de om patit va pot spune ca regula este sa platesti si apoi sa contesti. Si chiar daca nu ar fi asa...daca nu platiti va sisteaza serviciul pana la solutionare...cu ce va ajuta?
Energie electrica
melisa28
Buna ziua. Este posibil ca cineva care are un spatiu comercial cu o anumita adresa sa i vina factura de curent pe adresa de acasa dar la loc consum sa scrie ... (vezi toată discuția)