avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1130 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... raspuns de la operator telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

raspuns de la operator telefonie mobila

Raspund sesizarii dumneavoastra referitoare la aplicarea cotei TVA pe factura.

V-as ruga sa-mi permiteti sa va ofer cateva detalii legate de noile reglementari privind cota legala TVA.

Astfel, incepand cu data de 01 iulie 2010, in urma modificarilor Codului Fiscal aduse prin Ordonanta de Urgenta nr.58 din data de 28.06.2010, Orange Romania trebuie sa aplice cota legala de TVA de 24% pentru toate serviciile si produsele sale.

Aceasta modificare se aplica inclusiv in cazul valorii abonamentelor deja incheiate de clienti prin aplicarea la valoarea neta a abonamentului, fara TVA, a noii cote de 24%.

De asemenea, pentru orice convorbire/SMS/trafic de date si alte servicii Orange accesate de catre clientii nostri pana la data de 30 iunie 2010 si care se vor regasi pe facturile emise dupa 1 iulie 2010 se va aplica noua cota de TVA de 24%.

Valoarea neta a abonamentelor si serviciilor oferite de Orange Romania ramane nemodificata, actualizarea cotei TVA fiind impusa de respectarea unei prevederi legale.

Aplicarea cotei de TVA asa cum este stabilita de lege prin O.U.G. 58/2010, nu este o decizie a Orange Romania si de aceea nu reprezinta o modificare unilaterala a contractului din partea operatorului. Prin urmare, contractul nu poate fi denuntat unilateral de catre client.

Mai multe detalii despre modul in care se aplica noul TVA la produsele si serviciile noastre, puteti obtine in magazinele Orange sau pe www.orange.ro

Va multumim pentru intelegere si ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul sectiunii de contact a paginii noastre web.


Cu stima,


Acesta este raspunsul de la operatorul de telefonie mobila,in legatura cu
sesizarea pe care am facut-o,deoarece am abonament cu TVA inclus si factura a venit majorata cu diferenta de TVA.In contract ,operatorul are un punct in care se angajeaza ,sa anunte abonatul, de orice schimbare de tarif in termen de 30 zile,dar nu a respectat acest punct.
Intrebarea este:cu acest raspuns pot face o reclamatie la ANPC ?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: ContSters160686 , utilizator 23:36, 31 Iulie 2010
nu puteti face sesizare la OPC intrucat nu e culpa operatorului de telefonie mobila ca statul schimba la mijlocul anului cota tva. va imaginati cati suntem in situatia dvs si uram numai de bine guvernului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire contract telefonie mobila guiualina guiualina Buna ziua! Am contract cu un operator de telefonie mobila de 12 ani, 2 numere pe acelasi contract. Acum doresc modificarea tipului de abonament cu unul mai ... (vezi toată discuția)
Mojarare tva vs. tarifele din contractele incheiate cu tva-ul inclus in pret george26 george26 In majoritatea contractelor incheiate de operatorii de cablu/telefonie/internet este prevazut costul tarifelor care includ si valoarea TVA. 1. Pot mari ... (vezi toată discuția)
Promisiune verbala la un contract de telefonie mobila adi_ady adi_ady am incheiat cu o firma de telefonie mobila un contract verbal pentru 6 luni iar conditia mea a fost sa primesc o cartela micro-sim pentru telefonul ce il ... (vezi toată discuția)