Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! Am o firma platitoare de tva care si-a suspendat activitatea la reg com, am primit o decizie de la finante prin care mi se comunica ca firmei mele i-a fost anulata inregistrarea in scopuri de tva. Intrebarea mea e eu ce trebuie sa fac pentru ca la data suspendarii firmei aveam materiale pentru care am dedus tva la momentul achizitionarii lor, am o tva neexigibila in balanta, trebuie sa achit tva-ul neexigibil?
Dupa suspendarea activitatii firmei, nu am primit nici o astfel de notificare de anulare si am fost anuntata ca voi pierde TVA-ul acumulat. Ce pot face? Am redeschis activitatea firmei, am utilizat acest TVA (care aparea in continuare in declaratiile depuse la finante), iar acum sunt anuntata dupa un timp ca s-au produs erori in completarea decontului de TVA. Mai am dreptul la acel sold?
notificarea poate a fost trimisa dar plicul a fosr returnat de la posta romana, fiind ulterior comunicat prin publicitate pe site, cf art. 44, alin 3 din codul de procedura fiscala.
odata cu reinceperea activitatii trebuia sa solicitati din nou inregistrarea in scopuri tva.
teoretic la sold aveti dreptul, numai ca trebuiau facute cateva ajustari de tva in momentul anularii codului.
la prima inspectie fiscala veti avea diferente de plata + dobanzi si penalitati aferente.