Buna ziua,lucrez intr-un call center,in vanzari,ieri din senin am fost anuntat ca,colaborarea mea cu firma respectiva mai dureaza fix pana pe 20.08.2010.Nu m-i s-a dat vre-un motiv anume,cu toate ca din rapoartele facute vanzarile au inregistrat o oarecare crestere in ultima vreme,fata de perioada cat am fost in concediu...Lucrez ca sef departament acolo,iar dupa aproximativ 2 ani petrecuti acolo,in care nu am avut un avertisment sau un referat m-i s-a transmis ca pot pleca numai cu acordul partilor(cum au tot fortati in acesti ani fosti angajati),lucru cu care nu sunt de acord deoarece doresc sa beneficiez de art. 65.Firma are mai mult de 200 de angajati,si vor cu tot pretul sa ma forteze prin diferite motive sa plec cu acordul partilor,lucru cu care categoric nu sunt de acord,mai ales ca in firma rezultatele proiectului meu de vanzari in decurul acestei perioade cat am fost angajat au fost printre primele.Mai mentionez ca am Cm inregistrata la ITM pe o perioada nedeterminata.Ce ma sfatuiti sa fac?Multumesc anticipat!
Va multumesc tuturor pt ajutor,si va rog sa ma crede-ti ca nu ma gandesc sa-i vdau in judecata,dupa 2 ani in care fiecare a tras din greu sa ne terfelim prin noroi.Pus si simplu atat le-am cerut,pana imi gasesc alceva,tinand cont de criza va dura ceva,mai ales ca locuiesc intr-un oras de provincie...macar sa pot lua o perioada acest somaj.As mai avea o intrebare:imi pot schimba fara sa semnez vre-un act aditional la fisa postului,incadrarea in firma?in sensul sa ma retrogradeze ca functie astfel incat sa imi dau demisia?
Potrivit art. 264 alin. (1) din Codul muncii, sanctiunile disciplinare pe care le poate aplica angajatorul in cazul in care salariatul savarseste o abatere disciplinara sunt:
a) avertismentul scris;
b) suspendarea contractului individual de munca pentru o perioada ce nu poate depasi 10 zile lucratoare;