Mon, August 16, 2010 1:16:01 PM
garantie
...
From:
Pepelea Vlad <pepelutza@yahoo.com> [Chat now]
...
View Contact
To: reclamatii.brasov@opc.ro
Cc: pepelutza@yahoo.com
Buna ziua,
Ma numesc Pepelea Vlad,domiciliat in Zarnesti, str. Diana, bloc 3 ,sc.A ,ap.9,et.2.Tel. 0726214216 . In data de 06.07.2010 am achizitionat de la Vodafone Brasov ( sediul central )un telefon mobil Sonny ericsson vivaz in valoare de 1.277,80 lei ( Factura nr. 11468879/06.07.2010 ). Dupa nici o luna telefonul s-a blocat touchscreen-ul blocandu-se. M-am prezentat la agentia vodafone din mag. Real unde l-am predat pentru service, fiind in garantie. L-am recuperat in data de 04.08.2010 telefonul functionand normal , dar in data de 15.08.2010 s-a blocat iar. Ce pot face ,in afara faptului de a-l duce la reparat ? Am posibilitatea de a recupera banii platiti deoarece sunt f. nemultumit de produs sau singura posibilitate este de a mi-l schimba cu altul nou ?
Mentionez ca am toate actele inclusiv certificatul de garantie si fisa de reparatie completate. Multumesc, astept informatiile dvs. si cum as putea proceda in consecinta.
De la OPC nu veti primi raspunsul atat de repede, termenul legal de raspuns este de 30 de zile. Cititi contractul si vedeti daca exista cumva si o clauza de restituire.
Daca nu, cititi la rezilierea contractului, banuiesc ca este vorba si de un abonament.