Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt atat de dezamagita incat nu am cuvinte. Nu se poate ca intr-o relatie contractuala sa fim noi romanii corecti si seriosi.
Este vorba ca eu am achizitionat abonament la Indaco Sistems si nu la CT..... Piatra Neamt.
Este o problema de principiu ca nu am fost anuntata de schimbare.
Nu mai vorbesc de programul in sine care nu este atat de bun.
Nu cunosti nr si data documentului nu poti stii ce a aparut in ultimele zile , etc, etc.
Nu stiu daca pot face ceva pana la expirarea duratei contractului dar voi stii ce sa fac la urmatorul abonament.
bineinteles ca am trimis un mail celor ce administreaza acest site in care le-am descris situatia insa nu a binevoit sa ma contacteze cineva...mai mult, nici macar nu am primit vreun mail care sa confirme ca reclamatia mea a fost inregistrata...cred ca o sa ma adresez OPC-ului.
Diferenta dintre cele doua softuri, la momentul la care s-a petrecut schimbarea, era semnificativa. respectiv, in versiunea pe care o puneam noi la dispozitie utilizatorilor CP (versiunea legestart), Indaco actualiza legislatia cu o intarziere de doua saptamani si nu era prezentata vreo legatura intre acte sau vreo forma actualizata petnru actele respective. In aplicatia CTCE de la CTCE, ce se obligau ei contractual era sa actualizeze informatia zilnic.
Nimeni nu s-a plans inca de actualizarea legislatiei. Singura problema care ni s-a raportat este de natura tehnica din cate imi dau seama si implica imposibilitatea afisarii (la anumite acte), a formei actualizate. Au fost doua astfel de raportari.
Stimata D-na Felicia,
In momentul imi pare rau ca sunteti dezamagita de serviciile noastre. Din pacate, asupra unora dintre ele nu avem control si, mai mult, nu avem nici posibilitatea de a le imbunatati. Nu vreau sa comentez diferentele dintre cele doua aplicatii legislative, insa cred sincer ca v-am oferit o varianta de aplicatie imbunatatita fata de cea pe care o aveati anterior. Cel putin din perspectiva actualizarilor.
Facem tot ce ne sta in putinta sa fim seriosi. Daca credeti altfel, va rog sa ne spuneti si veti primi inapoi banii pentru perioada de abonament in care sunteti de parere ca nu ati fost multumita de aplicatia pusa la dispozitie, in parteneriat, de Avocatnet.ro.
In privinta domnului Zapodeanu, stiu ca a fost contactat telefonic si sper ca problema s-a remediat.
O zi buna.