Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns. Firma pentru care am fost angajat are sediul in alt judet decat judetul in care am eu domiciliu ( peste 200 km ). In acest caz, pentru a evita sa ma deplasez la sediul firmei, '' patronatul '' are obligatia de a-mi expedia cartea de munca prin posta ? Daca da : exista vreun articol, alineat....etc ? Daca nu are aceasta obligatie, care e calea cea mai sigura si legala pentru a-mi recupera cartea de munca fara insa a mai da ochii cu fostii sefi ?
P.S. : e vorba de o demisie pe care mi-am inaintat-o si in urma careia au cam iesit scantei....
Nu exista prevazuta in legislatia actuala aceasta obligatie a angajatorului de a va trimite prin posta carnetul de munca ...
Puteti lua legatura cu ITM-ul din judetul in care locuiti si sa le explicati ca nu aveti posibilitatea de a va deplasa la fostul loc de munca si sa-i roage pe colegii de la ITM-ul din judetul unde fostul angajator are sediul social sa va expedieze carnetul de munca pe adresa ITM-ului local de unde puteti sa vi-l ridicati.
1 decembrie 2010
lumirazvi
Buna seara,
am 2 intrebari: prima legata de cartea de munca - anul trecut mi-am dat demisia de la firma la care am lucrat si mi s-a spus ca voi primi cartea ... (vezi toată discuția)