avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 494 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Renuntare la asociat
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Renuntare la asociat

Buna dimineata.

Am infiintat prin martie 2007 un SRL impreuna cu alti 3 prieteni. Suntem 4 administratori cu drepturi egale, fiecare 25% din capitalul social (200 RON) deci nu e vorba de bani multi.
Problema e ca doi dintre ei ar vrea sa renunte din diverse motive.
Cum se procedeaza ca totul sa fie legal si cei care raman in firma sa nu aibe pe viitor probleme?
Sa spunem ca cei doi renunta de buna voie la capitalul social ca sa nu complicam problema. Ce acte trebuie facute, unde trebuie depuse ?
Eu sunt programator si deci nu am cunostinte specifice din domeniul contabil sau judiciar ... iar peste tot oamenii imi explica in termeni specifici. Din ce am auzit, procedura e simpla, dar nu stiu de unde sa incep !

Multumesc anticipat!

Gabriel PETRICA

RootSystems SRL Brasov
Cel mai recent răspuns: mony , utilizator 13:00, 31 Octombrie 2007
Sa fim seriosi! E vorba de o simpla cesiune de parti sociale intre asociati, la inceput de activitate si la un "fabulos"capital de 200 RON:)) Ce probleme importante si subtile implica?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Majorare capital social srl andruskme andruskme un srl 2 asociati...capital social 200. acum vor sa intre inca 2 persoane si sa nu urmeze procedura cesiunii ca dureaza. fac o majorare de capital social cu ... (vezi toată discuția)
Modificare date societate mtibi91 mtibi91 Buna ziua! Tatal meu este asociat unic pe o societate si co cota parte in alte doua societati. Pe acea societate pe care este asociat unic, doreste sa se ... (vezi toată discuția)