avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 432 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... rog ajutor!
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

rog ajutor!

salut!
sunt intr-o situatie disperata, va rog sa ma ajutati!
am contract cu rcs&rds de 4 ani.in februarie 2010 am mers sa reziliez contractul pe motiv ca nu mai am nevoie de internet si telefonie si sa raman in continuare utilizatorul serviciului de tv.la insistentele angajatului rds, cum ca telefonul nu costa nimik si este cu titlu gratuit, l-am tinut in continuare.(drept urmare am renuntat doar la internet).
in iunie 2010 se introduce o taxa de mentenanta a liniilor telefonice de 5 ron .(taxa care nu era prevazuta in contractul meu)
in 26 iulie mi-au fost intrerupte serviciile pe motiv de neplata.am fost la casierie,am platit toate datoriile, mai putin taxa de reconectare, deoarece in acelasi moment am depus si o cerere de renuntare unilaterala la contractul de tv si telefonie.deci nu aveam nicio datorie si mi s-a spus ca pana nu platesc taxa de reconectare nu am parte de servicii.in 30 iulie depun in acest sens si la protectia consumatorului o sesizare cum ca rds nu doreste rezilierea unilaterala a contractului.
SURPRIZA: in data de 2 septembrie gasesc in cutia postala factura aferenta lunilor august si septembrie + taxa de reconectare. spunand-ui angajatului rds ca eu nu am beneficiat de servicii in aceasta perioada mi s-a spus ca nu-i problema si ca in momeentul platirii taxei de reconectare se va storna aceasta factura si perioada ce va urma nu voi plati nicio factura pana cand se coreleaza serviciile cu plata.tot in 2 septembrie am aflat si raspunsul celor de la rds ca legea 161 nu este aplicabila din punctul lor de vedere.in ceea ce priveste de la protectia consumatorului nu am primit niciun raspuns.IN CINE SI IN CE SA MA MAI INCRED IN TARA ASTA MIZERABILA????
rog sa-mi spuneti ce alternative mai am.
cum trebuie sa procedez la tribunal, fiindca , cred eu, asta este ultima si singura solutie
va multumesc nespus!
tin sa precizez ca in momentul semnarii contractului nu am beneficiat de nicio oferta sau promotie de orice fel.


Cel mai recent răspuns: diaconumc , utilizator 10:32, 3 Septembrie 2010
Daca ati sesizat OPC asteptati raspunsul lor. Ati fost personal sau a fost sesizare prin e-mail ?
am fost personal, si au trecut 2 luni de atunci.ce sa astept, craciunul?
in sibiu se desfinteaza iscirul, metrologia, protectia mediului, revizia de vagoane, ce mai urmeaza? suntem in kkt rau de tot.astia or sa desfinteze orice institutie ce tyne de stat si siguranta personala si de stat.in curand prevad ca nici nu mai ai cui sa duci jalba-n protap.
halal oameni, vai de tara asta

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura rcs-rds Daniel1900 Daniel1900 Anul trecut in data de 30 decembrie ceva in genul asta mi sa tras prin direct debit factura rcs-rds,pana aici tot normal ca in fiecare luna! Precizez ca am ... (vezi toată discuția)
Actiune pentru somatie de plata Claw23 Claw23 In anul 2009 am solicitat rezilierea unui contract de telefonie/internet cu RDS pentru motivul ca facturile nu ajungeau la mine si de foarte multe ori ei ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract rds in cazul schimbarii domiciliului in alt judet ContSters194735 ContSters194735 Am mai postat o data acest mesaj, din pacate nu mi-a raspuns nimeni. Va rog sa-mi dati un sfat, este urgent...Ce sa fac ca sa mi se rezilieze contractul cablu ... (vezi toată discuția)