avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1208 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... cosmote
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

cosmote

Buna ziua.O intrebare as avea de la dvs.In 25.08.2008 am facut un contract pe 2 anicu cosmote.In data de 02.08.2010 am cerut rezilierea contractului.pe data de 16.08.2010 mi-sa emis o factura de 85ron,cu toate ca eu trebuia sa platesc doar o factura de 26ron.Am cerut revizuirea facturi neprimind inca nici un raspuns.Ce pot sa fac?
sa le faceti o sesizare scrisa prin care sa solicitati explicatii cu privire la diferenta de suma. daca nu primiti un raspuns favorabil, reclamati operatorul de telefonie mobila la OPC.
Adresati-va IN SCRIS conducerii companiei de telefonie, care are obligatia sa va raspunda tot in scris. Daca raspunsul nu este cel asteptat si considerati ca aveti dreptate, depuneti o reclamatie la protectia consumatorului.
Depinde ce scrie in contract, avezi vreo clauza in care se precizeaza ca se plateste ceva daca se reziliaza mai devreme, desi este vorba doar de 10 zile fata de data in care a fost incheiat.
Solicitarea scris trebuie trimisa prin fax la un numar dat de ei la relatii clienti.
Eu am cerut rezilierea pe 02.08.2010,pentru ca ne-a fost specificat ca inainte cu o luna de a se termina contractul trebuie depus cererea ,in caz contrar automat se prelungeste contractul.Am sunat la relatii client nu mi-au dat nici o explicatie spunand sa cer o revizuire a facturii

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract telekom ContSters435654 ContSters435654 Nu rusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca ... (vezi toată discuția)
Probleme de reziliere contract vodafone Champ Champ Buna, Povestea: Sunt client fidel Vodafone(Conex) din 2003, de asemenea si sotia mea are abonament Vodafone. In 22 mai anul curent am primit telefon de ... (vezi toată discuția)
Upc – prelungirea contractului fara instiintare andrei256 andrei256 Va rog sa ma ajutati in solutionarea problemei mele cu UPC-ul. Am avut contract cu UPC din 16.06.2007, pentru cablu si internet, pt un an de zile. In ... (vezi toată discuția)