avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ROG RASPUNS URGENT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ROG RASPUNS URGENT

buna ziua,
sunt medic rezident anul 1 angajata din data de 1.01.2007 la SUJ Vaslui - anterior am lucrat in perioada 01.06.2006-31.12.2006 la o firma privata cu carte de munca. din data de 16.07.2007 am intrat o luna in concediu prenatal apoi am nascut in data de 16.08.2007 si ulterior am ramas in concediu de lauzie pana inn data de 17.11.2007 iar incepand cu 18.11.2007 am cerut sa intru in concediu pentru cresterea copilului. intrebarea este am dreptul la prima de stabilitate acordata cadrelor medicale, prima stabilita prin hotarare de guvern? daca da, cum imi pot cere dreptul de la spitalul platitor in conditiile in care aceasta prima a fost acordata personalului angajat acolo iar eu nu am primit-o?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: elenaprofir , utilizator 13:30, 17 Decembrie 2007
raspunsul e DA
"Guvernul României Hotărâre nr. 670/2007
din 28/06/2007,Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 448 din 02/07/2007
privind stabilirea primei de stabilitate pentru personalul contractual din unităţile sanitare
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 412 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2005, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.