avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... prima de nastere acordata de angajator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

prima de nastere acordata de angajator

ce se intampla cu aceasta prima in 2011? se mai acorda?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:05, 19 Aprilie 2011
sunt medic rezident. am nascut pe 31 ian 2011. am solicitat la unitatea sanitara la care sunt angajata plata unui salariu meiu pe unitate si mi s-a raspuns ca nu exsta baza legala pentru plata acestui salariu conform art. 1(2) din legea 330/2009, actualizata cu art.1(2) din legea 284/2010. nu sunt lamurita deloc, desi am citit si aceata lege. va rog sa ma ajutati! va multumesc anticipat.
Printre drepturile salarale prevazute in CCM la nivel de ramura sanitara se numara si plata unui salariu de baza, platit de unitate mamei, pentru nasterea fiecarui copil,; daca mama nu este salariata, sotul acesteia beneficiaza de plata unui salariu de baza.
Care este baza legala pentru "un salariu de baza"...?
O lamurire fundamentata legal aspra modului de calcul al "salariului mediu pe unitate" in cazul ajutorului de nastere ar fi de mare folos...
Mii de multumiri pentru eventuale clarificari..
Ultima modificare: Marți, 19 Aprilie 2011
Conban, utilizator
Conban a scris:

Care este baza legala pentru "un salariu de baza"...?
O lamurire fundamentata legal aspra modului de calcul al "salariului mediu pe unitate" in cazul ajutorului de nastere ar fi de mare folos...
Mii de multumiri pentru eventuale clarificari..

Cred ca in mesajul postat se facea referire la CCM la nivel de ramura sanitara.

Salariu mediu pe unitate este rezultatul unui calcul ce insumeaza toate salariile de baza si apoi se imparte la numarul de angajati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură