avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Lipsa viza flotant - proces-verbal contraventie
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Lipsa viza flotant - proces-verbal contraventie

Sa incep cu inceputul. Sunt cadru militar, sergent major, lucrez ca pompier in cadrul ISU Mures. Printre multele funtii care le posed mai am si facultatea ca sunt la facultate. Ca orice student normal la cap, stau intr-un camin studentesc. Cand mi-am facut intrarea in camin, deja era febra flotantelor. sa mergem dupa cai verzi pe pereti si sa ne facem stabilirea de resedinta. Eu cum nu vroiam sa pierd timp cu plimbari, am vrut sa vad daca are rost sau nu sa imi fac flotant. deci am deschis frumos calcu si m-am apucat sa caut pe net... si am gasit o lege (nu stiu care) si am rasfoit-o, si am gasit: sunt scutiti de flotant oamenii care sunt in vizita, cadrele militare care isi desfasoara lucrul in ganizoana care nu e domiciliul lor si mai nu stiu ce elevi care isi vacante in orase in care nu au domiciliul... in fine, ceva de genu... deci nu mi-am facut flotant... si am dus-o asa pana in seara asta cand la poarta caminului ma iau in primire 3 burtosi si imi dau amenda conform oug 97/2005. intr-adevar, am gasit norma si am citit-o, agentii au avut dreptate, nu specifica categoriile de persoane care ar trebui sa aiba scutire.... dar eu stiu ce am citit! legea cealalalta! a fost cumva abrogata? cine stie de ce lege e vorba? ce sa mai cred? eu stiu ca era o lege care specifica asta! amenda nu e mare pot sa o platesc, dar daca as fi primit-o pe nedrept, de ce sa o platesc? si oricum, nu banii ar fi problema, ci felul cum se purtau cu mine... pai ii port prin tribunale de ii ia naiba, ma mai si luau la misto ca ei credeau ca vroiam sa ma dau mare cand le-am spus ca sunt cadru militar ca si cum as vrea sa scap de pedeapsa... un ajutor va rog... ce ati