avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale gazduire sediu social - birou avocat
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

gazduire sediu social - birou avocat

Buna ziua,

Avand in vedere ca societatea la care lucrez isi va muta sediu social (fara activitate) intr-un birou de avocatura , in baza unui contract de asistenta juridica si pe o per. max. de 1 an , as dori sa va intreb ce acte mai sunt necesare pentru inregistrarea la Reg. Com in afara de :
- cerere tip
- hotarare asociat unic
- dovada sediu (contract asistenta juridica.....doar atat?) copie
- certificat mentiuni original
- act constitutiv actualizat
- CUI original
- declaratie propria raspundere asociat unic
- dovezi taxe
As dori sa stiu daca pentru dovada sediului este de ajuns doar contractul de asistenta juridica sau trebuiesc depuse si alte acte?
Multumesc anticipat. O zi buna!
Cabinetul de avocatura nu v-a oferit si consultanta daca tot aveti contract de asistenta juridica?
Din pacate pentru consultanta , cabinetul de avocatura cere un onorariu mult mai mare decat cel pentru gazduirea sediului social , iar societatea fiind in curs de suspendare activitate nu-si permite si acest serviciu. Tot ce vroiam sa stim este daca documentele prezentate mai sus ajung pentru schimbarea sediului social. Multumim.
Am inteles.
Nu este de ajuns contractul de asistenta juridica.
Va trebuie asa:
- Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia
financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
-Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit;
- Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 7 rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social;

Declaratia pe propria raspundere asociat unic nu va este necesara. Se depune doar la infiintarea societatii.
Multumim pentru raspuns.
buna ziua.
aveti nevoie si de decizia emisa de barou , pentru avocatul care va inchiriaza spatiul .

Alte discuții în legătură

Stabilire temporara sediu social srl la cab de avocat ContSters79137 ContSters79137 Am un client care imi solicita stabilirea temporara a sediul unei SC la sediul cabinetului meu. Aveti idee ce acte imi cere registrul comertului, in afara ... (vezi toată discuția)
Acte necesare codreanualexandru codreanualexandru As dori sa-mi spuneti care sunt actele necesare pentru infiintarea unui srl> (vezi toată discuția)
Dovada sediu pfa zallyna zallyna Pentru dovada sediu pfa mai este necesar certificatul si adeverinta de la finante, la fel ca la srl-uri? Sau este suficient un contract de comodat, sau ... (vezi toată discuția)