aspasia2010 a scris:
Deci,parerea mea este urmatoarea:Consiliul Local aproba organigrama si statul de functii,apoi se cere avizul ANFP,dupa care compartimentul resurse umane face un referat prin care se propune numirea in anumite posturi/functii publice,ca urmare a restructurarii/reorganizarii ctivitatii.Se cere aprobarea scrisa a functionarului public.Primarul face noile numiri in functia publica.Daca sunt mai multi functionari care indeplinesc conditiile pentru un anume post se organizeaza concurs.Daca nu fiecare in functie de clasa pe care o are ocupa postul ramas vacant.E simplu.
nu e tocmai asa simplu...
in primul rand, consiliul local aproba organigrama, dupa ce proiectul de hotarare, a fost avizat de ANFP, si nu inainte, ca la rusi.
in al doilea rand, functionarii publici vor fi numiti in noile functii publice, doar în următoarele cazuri:
a) se modifică atribuţiile aferente unei funcţii publice mai puţin de 50%;
b) sunt reduse atribuţiile unui compartiment;
c) este schimbată denumirea fără modificarea în proporţie de peste 50% a atribuţiilor aferente funcţiei publice;
d) este schimbată structura compartimentului.
În cazul în care există mai mulţi funcţionari publici, se organizează examen de către autoritatea sau instituţia publică. :)