In carnetul de munca al unui pensionar cumulard, o institutie a completat activitatea/salariul, pt perioada mai-august 2010 (4 luni).
In septembrie 2010, pensionarul primeste si niste diferente salariale (restante pentru anul 2008), dar de la alta institutie, iar pe fluturas apar si sumele retinute, inclusiv pentru "contributie asigurari sociale".
Fisa fiscala pentru aceste diferente salariale va fi intocmita doar in ian-feb 2011, iar in carnetul de munca nu apar aceste diferente si pe fluturas nu e mentionata institutia si nu are ştampila (deci nu e act oficial).
In acest caz, ce documente justificatoare trebuie sa insoteasca "cererea pentru recalcularea pensiei"? Fluturasul cu diferentele salariale poate fi folosit? (Secretara institutiei, de la care provine fluturasul, spune ca da. (?))
1. Faceti o scrisoare catre angajator si somati-l sa faca declaratii rectificative pe perioada aceea cand vi s-au retinut banii.
2. Daca nu o face il puteti actiona in judecata.
3. Dupa ce Casa de Pensii primeste declaratiile rectificative puteti sa cereti recalcularea pensiei.